Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگستری شهرستان اشتهارد گفت: برخی از صنعتگران برای سال‌ها از نحوه فعالیت و اقدامات شرکت خدماتی ابراز نارضایتی داشتند که برای حل این مشکل دادستان شهرستان به عنوان بازرس و ناظر این شرکت انتخاب شده است. تاریخ انتشار: 16:21 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۴۲۳

خبرگزاری میزان - علی بسطامی رییس دادگستری شهرستان اشتهارد با اعلام خبر انتخاب دادستان این شهرستان به عنوان بازرس و ناظر «شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد» گفت: یکی از مشکلاتی که صنعتگران اشتهاردی برای چندین سال با آن درگیر بودند موضوع مشکلات و حواشی این شرکت بود که با توجه به انعکاس این موضوع در دیدار رئیس کل دادگستری استان البرز با صنعتگران اشتهاردی و دستور پیگیری برای حل این موضوع، دستگاه قضایی شهرستان برای حل این مشکل ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از صنعتگران برای سال‌ها از نحوه فعالیت و اقدامات شرکت خدماتی به عنوان پیشانی و حامی حوزه صنایع که وظیفه خدمت‌رسانی و هموار کردن مسیر رونق و جهش تولید را دارد ابراز نارضایتی داشتند که برای حل این مشکل دادستان شهرستان به عنوان بازرس و ناظر این شرکت انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم به موضوع رهاسازی پساب شهرک صنعتی لیا قزوین

رییس دادگستری شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه یکی از محور‌های مهم طرح تحول قضایی دادگستری استان البرز حوزه اقتصاد است ادامه داد: در این راستا و با توجه به نقش نظارتی دقیقی که دادستان بعنوان مدعی العموم شهرستان و بازرس شرکت خدماتی خواهد داشت این انتظار وجود دارد که حسابرس این شرکت در هماهنگی با دادستانی، با دقت تمام و بدون توجه به هر توصیه و فشاری اقدامات تخصصی خود را انجام دهد.

بسطامی متذکر شد: به دلیل نبود حسابرس دقیق و بازرس معتمد، این شرکت برای سالیان متمادی مشکلات عدیده در فعالیت خود داشته که با حل مشکل با تدبیر رئیس کل دادگستری استان البرز، امید است صنعتگران اشتهاردی برای فعالیت در سال جهش تولید دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات مطلوبتر نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنایع اشتهارد شرکت خدماتی برای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نظری ظهر دوشنبه در نشست با صنعتگران فعال کردستان در رشته‌های «رودوزی سنتی» و «سراجی سنتی» اظهار کرد: به‌منظور توسعه و ترویج هنرهای سنتی حفظ، حراست و احیای رشته‌های صنایع‌دستی و حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع‌دستی باید در اولویت باشد که امسال از برنامه‌های محوری این معاونت است.

وی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد تشکل‌های تخصصی و ارتباط هدفمند در صنایع‌دستی استان عنوان کرد و افزود: ثبت و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی و تشکل‌های مردمی می‌تواند راه حلی مناسب برای همکاری بخش خصوصی با بخش دولتی باشد.

نظری یادآور شد: صنعتگران و فعالان صنایع‌دستی می‌توانند در قالب تشکل‌های مردمی با استفاده از توانمندی‌های همدیگر و با هم‌فکری و هم‌افزایی بیشتر برای رسیدن به اهداف مشترک متعالی گام‌های مهمی بردارند.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اضافه کرد: تقویت فعالیت صنعتگران نیاز به حمایت از هنرمندان این عرصه را دارد و این مهم توسط اداره‌کل میراث فرهنگی استان مورد توجه خواهد بود.

صنعتگران حاضر در این جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات موجود، نماینده‌ای را برای تشکیل تعاونی و هماهنگی‌های لازم انتخاب کردند.

کد خبر 6085522

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون