Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:40:04 GMT

استارت استقلال در نقل و انتقالات؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۵۰۶

استارت استقلال در نقل و انتقالات؟

مدیرعامل استقلال قصد دارد فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را زودتر از موعد آغاز کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در سال های اخیر همیشه از جدایی بازیکنان تاثیرگذار خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی ضرر کرده است و تیمی که به هماهنگی رسیده بود برای فصل بعد نفرات اصلی خود را از دست می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بار گفته می شود احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه تصمیم دارد زودتر از موعد مذاکرات خود را با بازیکنان استقلال که قراراداد ندارند آغاز کند تا بتواند آنها را مجاب به ماندن کند. در این بین فرهاد مجیدی لیست بازیکنانی که به آنها نیاز دارد را به باشگاه داده است و قراراست پروسه تمدید قرارداد با آنها به زودی آغاز شود.

فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، روزبه چشمی، علی کریمی و فرشید اسماعیلی از مهمترین بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان با استقلال تمام خواهد شد و قرار است پروسه تمدید قرارداد با آنها به زودی آغاز شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد سعادتمند فرشید اسماعیلی احمد سعادتمند استقلال تهران داریوش شجاعیان فرشید اسماعیلی محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها هفت هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جدب بازیکن جدید آغاز نکرده است.

رضا درویش که در هفته‌های اخیر بابت عدم تمدید قرارداد بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته‌، در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویرا هنوز لیست بازیکنان مدنظر خوددرا به باشگاه ارائه نداده است.

او البته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از این سرمربی درخواست کرده که برنامه خود برای فصل آینده را به باشگاه بدهد اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

این در حالی است که قرارداد اوسمار نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد و او برای ادامه همکاری با پرسپولیس نیاز به تمدید قرارداد دارد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • مدیرعامل شمس آذر: مقابل استقلال اصلا روز خوبی نداشتیم/ بعید می‌دانم نکونام منظور خاصی داشته باشد+فیلم
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!