Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران در توئیتی با اشاره به کشته شدن یک سیاهپوست دیگر توسط پلیس آمریکا نوشت: "قتل وحشیانه و در کمال خونسردی جورج فلوید توسط مرد سفیدی که یونیفرم پلیس به تن دارد، به صورت وحشتناکی نشان دهنده نژادپرستی نظام مند و برتر پنداری نژاد سفید است، امری که توسط هیات حاکمه فعلی تکریم و تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سید عباس موسوی پلیس آمریکا نژادپرستی جورج فلوید پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد

اکستان امروز (پنجشنبه) با انتقاد از سکوت ایالات متحده در قبال نسل کشی مردم غزه اعلام کرد که محتوای گزارش حقوق بشر ۲۰۲۳ آمریکا را قویا رد می‌کند و آن را مبتنی بر اطلاعات نادرست می‌داند.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، این کشور گزارش ۲۰۲۳ با محور اقدامات حقوق بشری که توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است، را قاطعانه رد می کند و مفاد آن را ناعادلانه و مبتنی بر اطلاعات نادرست و کاملاً مغایر با واقعیت می‌داند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان افزود: اقدامات سالانه وزارت امور خارجه آمریکا برای تهیه چنین گزارش‌های خودسرانه، فاقد عینیت است و در روش‌ شناسی خود به طور ذاتی ناقص باقی می‌ماند.

«ممتاز زهرا» تاکید کرد: در تهیه این گزارش ها از یک لنز اجتماعی داخلی برای قضاوت درباره حقوق بشر در کشورهای دیگر به شیوه‌ای مغرضانه و نگاه سیاسی استفاده شده است. لذا به وضوح استانداردهای دوگانه مشاهده می‌شود و در نتیجه، گفتمان بین المللی حقوق بشر را تضعیف می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد: فقط یک گزارش با انگیزه‌های سیاسی می‌تواند وضعیت نگران کننده نواز غزه، استفاده ابزاری از تحویل کمک های بشردوستانه و قتل عام بیش از ۳۳ هزار غیرنظامی را نادیده بگیرد.

وی تاکید کرد که سکوت ایالات متحده در قبال تداوم نسل کشی در غزه در تضاد با اهداف اعلامی و گزارش های به اصطلاح حقوق بشری این کشور است.

ممتاز زهرا افزود: پاکستان در چارچوب قانون اساسی و اصول اخلاقی دموکراتیک، بر تعهد خود برای تقویت حقوق بشر در داخل، مشارکت سازنده برای ارتقای دستور کار بین المللی حقوق بشر، حمایت از عدالت و نیز عینیت در گفتمان بین المللی حقوق بشر ثابت قدم است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان خطاب به آمریکا گفت: ما انتظار داریم که حداقل در ارزیابی مسائل پیچیده دقت لازم را به خرج داده و عینیت، بی طرفی و مسوولیت را در نهایی کردن این گونه گزارش ها رعایت کنید. باید شجاعت اخلاقی لازم برای بیان حقیقت در مورد همه موقعیت ها نشان داده شود.

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود