Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:30:00 GMT

اراضی اطراف کاخ مروارید آتش گرفت+عکس

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۵۹۴

اراضی اطراف کاخ مروارید آتش گرفت+عکس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عصر امروز اراضی اطراف کاخ مروارید مهرشهر دچار آتش‌سوزی شد که کلیپ آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

خمسه، معاون اجرایی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این موضوع گفت: هم اکنون آتش‌نشانان منطقه در محل حضور دارند و حریم آتش تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که آتش سوزی در اراضی اطراف کاخ مروارید اتفاق افتاده است و خطری محوطه کاخ را تهدید نمی کند، افزود: علت این حادثه به طور دقیق مشخص نیست اما از آن جا که در زمین های بایر اتفاق افتاده است علت آن را در چند مورد می توان بررسی کرد.

معاون اجرایی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش بازی کودکان، فلیتر نیمه خاموش سیگار و استعمال دخانیات می تواند از جمله دلایل این حادثه باشد.

او افزود: گاهی وجود یک شیشه در این اراضی مانند ذره بین عمل کرده و باعث تمرکز آفتاب و در نتیجه حریق این اراضی می شود.

خمسه گفت: از آن جا که بارش باران باعث رشد گیاهان در اراضی بایر و در نهایت باعث افزایش حشرات می شود، گاهی محلی ها برای جلوگیری از رشد جمعیت حشرات اقدام به سوزاندن این گیاهان می کنند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاخ مروارید آتش سوزی اطفاء حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی با اسلحه شکاری!

مردی ۳۸ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، با تیراندازی برادرش را کشت و سپس خود را تسلیم قانون کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ فرهاد آراوند، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر در مناطق کوهستانی بودند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بود که برادران به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح کرد که او به علت شدت جراحت بلافاصله فوت شد.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، تسلیم قانون شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • ببینید | تصاویری از وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • شنیده شدن صدای انفجار در اطراف شهر قهجاورستان اصفهان
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • سپیداج ؛ آیا تا کنون این جاندار که 3 قلب دارد را دیده اید؟! (+عکس)