Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@08:43:46 GMT

اختلاف دو پرسپولیسی در ملوان!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۶۱۸

اختلاف دو پرسپولیسی در ملوان!

مازیار زارع بعد از مشکلات مدیریتی که ملوان درگیر آن بود به همراه پژمان نوری به تیم محبوب خود بازگشت و در نهایت توانستند علیرغم مشکلاتی که پشت سر می‌گذاشتند، کمی سایه سقوط را از ملوان دور کنند.

اکنون اما به نظر می‌رسد یک حاشیه عجیب باعث کناره گیری مازیار زارع از ادامه همکاری با ملوان شود. زارع که در زمان حضورش در ملوان درخواست حضور جلال رافخایی، گلزن سابق ملوان را به عنوان دستیار در این تیم داده بود، با مخالفت مواجه شد و این همکاری شکل نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع در آن مقطع زیاد روی این خواسته خود پافشاری نکرد تا شرایط را برای تیم سخت نکند.

اما اکنون پژمان نوری با اضافه کردن بابک پورغلامی به عنوان عضو کادرفنی و بدون هماهنگی لازم یک شکاف بزرگ را شکل داد که باعث ناراحتی مازیار زارع نیز شد. اتفاقی که در آخرین دیدار برگزار شده باعث شد تا زارع تیم را در سفر به خوزستان و در جدال با استقلال خوزستان همراهی نکند.

هافبک سابق ملوان اکنون حضور کمرنگی در تمرینات این تیم دارد و به نظر می‌رسد قصد پایان همکاری با تیم محبوب خود را با توجه به شرایط کنونی را داشته باشد.

256 251

کد خبر 1393179

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه ملوان لیگ یک جام آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟

به گزارش همشهری آنلاین، عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه، در یک نشست مجازی در اسپیس ایکس گفت: در حال حاضر و پس از فروکش کردن تنش ایران و اسراییل، پس از حمله به کنسولگری، زمان استفاده از ابزار سیاسی و دیپلماسی و به تعبیری موشک های دیپلماتیک برای تثبیت قدرت ایران است.

وی افزود: مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه های قدرت صورت نمی گیرد و به جایی هم نمیرسیم.

عراقچی گفت: باید پس از زدن ضربه نظامی وارد میدان سیاسی و امتیازگیری می شدیم و الان وقت ورود به میدان سیاسی و دیپلماسی است.

وی در پاسخ به سوالی در این باره که آیا پس از حمله اسراییل به کنسولگری، ایران، صرفنظر کردن از تقابل را به توقف حمله به غزه کرده بود، خاطرنشان کرد: از پشت صحنه خبر ندارم و اطلاعات من فقط رسانه ای است. اما درخواستی از طرف ایران قطعا وجود نداشته که توقف حمله به غزه در مقابل عدم حمله ما اتفاق بیفتد. این حرف ها بخشی از همان جنگ های روانی و رسانه ای است که آنان انجام دادند تا مانع حمله ایران شوند که موفق نشدند.

معاون سابق وزارت خارجه افزود: باز هم تاکید می کنم، مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه های قدرت صورت نمی گیرد و به جایی هم نمیرسیم.

عراقچی در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: احتمال حمله به رفح در غزه، هنوز زیاد است و منتفی نشده ولی اسراییل را نمی تواند از این بن بست نجات دهد. درگیری با ایران اسرائیل را به مراتب ضعیف تر کرده است.

عراقچی همچنین می گوید: پس از کاهش تنش فعلی، باید با افزایش تحرکات دیپلماتیک اجازه ندهیم که فشار و هزینه به کشور وارد شود.

وی در همین رابطه افزود: باید سیاست ها و راهبردهای همسایگی با کشورهای همسایه را تقویت و به‌روز کنیم. نباید اجازه داد ایران را به خطری برای کشورهای قلمداد کنند.

دبیرشورای راهبردی سیاست خارجی گفت: پس از تحولات اخیر، قدرت ایران به حدی افزایش یافته که فراتر از منطقه رفته است.

عراقچی خاطرنشان کرد که گاهی در گذشته به موقع از فرصت های پیش آمده استفاده نشد و آن فرصت ها تبدیل به تهدید شدند. برعکس گاهی حتی تهدیدها با مدیریت درست به فرصت تبدیل شده اند مثل حمله به سفارت ایران در دمشق که به فرصت بزرگی برای ایران مبدل شد. الان باید از این فرصت به دست آمده بهترین و بیشترین استفاده را کرد.

کد خبر 846500 برچسب‌ها ایران و اسرائیل سيد عباس عراقچي خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • عکسی از ژست مازیار لرستانی در اولین ایفای نقش در یک فیلم
  • لایروبی و مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان برای مهار سیلاب
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • تحلیلگر آمریکایی با غلتک از روی ربع‌پهلوی رد شد
  • (تصویر) ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • عکس| ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه پیشنهاد ازدواجش به رابعه اسکویی | عکس