Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

با نزدیک شدن به موعد اعلام اشغال بخش‌های بزرگی از کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی ، سفارتخانه آمریکا در فلسطین اشغالی درباره ناآرامی‌های احتمالی هشدار داد.

اخبار بین الملل- به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، در بیانیه سفارتخانه ایالات متحده در قدس اشغالی، به شهروندان آمریکایی هشدار داده شده که به دلیل ناآرامی‌های احتمالی در کرانه باختری و غزه، به این مناطق سفر نکرده یا نزدیک نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت آمریکا همچنین به شهروندان خود در فلسطین اشغالی هشدار داد که به دلیل احتمال وقوع تظاهرات و اعتراضات به طرح اشغال کرانه باختری، مراقب خود باشند و از تجمعات دوری کنند.

پیش از این ژنرال «کامل أبو رکن» هماهنگ‌کننده فعالیت‌های کابینه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری منجر به موجی از عملیات‌های فلسطینان خواهد شد.

رژیم صهیونیستی بعد از شناسایی قدس به عنوان پایتخت این رژیم توسط آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس، با حمایت‌های دولت ترامپ قصد دارد ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند.

مقامات و گروه های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند. تشکیلات خودگردان این هفته اعلام کرد که همکاری امنیتی و اطلاعاتی با تل‌آویو و واشنگتن را به حالت تعلیق درآورده است.

روزنامه «هاآرتص» نیز روز گذشته گزارش داد «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی طی دیدار اخیر با فرماندهان ارشد ارتش به آنها هشدار داده که برای تنش‌های احتمالی در اراضی اشغالی آماده شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرانه باختری رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین واشنگتن کرانه باختری رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای ارتش رژیم اشغال‌گر در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین، بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند و در این یورش ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گفته منابع محلی نظامیان صهیونیست به مناطقی در شهرهای قلقیلیه، الخلیل، بیت لحم، قدس، جنین، نابلس، رام الله و اریحا حمله کردند.

کد خبر 6081813

دیگر خبرها

  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • افشای جزئیات تازه درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه