Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:21:37 GMT

جدیدترین مقررات «ویدیوچلنج» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۶۵۰

جدیدترین مقررات «ویدیوچلنج» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، برخورد توپ به زمین (پن‌کیک) و چهار ضرب بعد از برخورد به دفاع، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مقررات جدید فدراسیون جهانی والیبال بر آن تاکید شده است و پس از اعتراض تیم‌ها، می‌تواند در ویدیوچلنج مورد بررسی قرار گیرد.

ترجمه و به‌روز رسانی مقررات جدید ویدیوچلنج، از سوی کمیته داوران فدراسیون والیبال تهیه و تنظیم شده و از این طریق در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4936326

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون جهانی والیبال ویدئو چک تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال فوتسال سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران تکواندو فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مطالبه دامداران روستای چریک آباد سیلوانا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی گفت:  در پی مطالبه روستائیان  و دامداران روستای چریک آباد سیلوانا  از توابع ارومیه مبنی بر تعلیف غیرمجاز  عده ای از مراتع روستای چریک آباد سیلوانا، با دعوت از مدیرکل منابع طبیعی استان و کارشناسان آن مجموعه تعداد مجوزهای صادره،نحوه تعلیف و میزان احشام مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس قرارگاه حقوق عامه استان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال ،حمایت از تولیدگران روستایی را با لحاظ مقررات قانونی خواستار شد.

مجیدی تاکید کرد: اداره کل منابع طبیعی استان نباید اجازه دهد از مجوزهای صادره سوء استفاده  شوداز چراهای مازاد نیز باید جلوگیری شود.

 دادستان  مرکز استان به سازمان بازرسی  تاکید کرد  بررسی شود  که آیا مجوزهای صادره  متناسب با احشام روستای چریک آباد  است یا خیر؟دلیل ابطال مجوزهای صادره چیست؟ و طبق مقررات افرادی که استحقاق دریافت مجوز تعلیف را دارند ،برای آنها صادر شود.

دادستان مرکز استان در پایان با اظهار این مطلب که زندگی در روستای چریک آباد با ۱۶۲۰ نفر جمعیت  به اعتبار دامپروری آن منطقه است ،دامداران باید علاوه بر جبران خسارت و پرداخت جریمه تعلیف غیرمجاز ،  نباید از مجوزهای صادره سو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه
  • جدیدترین آپدیت بدنی سیمپسون ها در باشگاه!
  • جدیدترین آپدیت بدنی سیمپسون ها در باشگاه! (عکس)
  • جدیدترین عضلانی ها پشت فرمان! (عکس)
  • مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • رسیدگی به مطالبه دامداران روستای چریک آباد سیلوانا
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!