Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:16:36 GMT

رنگ‌های متفاوت گل رز چه مفهومی را تداعی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۶۸۶

رنگ‌های متفاوت گل رز چه مفهومی را تداعی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، گل هدیه دادن یک رسم بسیار زیبا و دوست داشتنی است. گل که هدیه می‌دهی یعنی می‌گویی «همیشه به یادت هستم»، این هدیه با انواع دیگر تفاوت‌های زیادی دارد. با عطرش می‌توانی طرف مقابلت را به یاد خاطرات مشترک بیندازی. آیا تا به حال به این فکر کرده‌ای که رنگ‌های متفاوت گل رز چه معنا و مفهومی دارد؟

هنگامی که می‌خواهید یک هدیه بسیار رمانتیک مانند دسته گل رز هدیه بدهید باید به تأثیری که آن رنگ گل رز در احساسات و عواطف مخاطبتان دارد توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می‌دانید رنگ‌های متفاوت گل رز در اغلب فرهنگ‌ها شکوه و زیبایی خاصی دارد و از جذاب ترین و پر طرفدارترین گل‌ها است.

رنگ‌های متفاوت گل رز چه معنایی دارد؟

مثلاً رنگ قرمز نماد عشق و احساسات رمانتیک و منعکس کننده کمال و زیبایی و احساسات عمیق عاشقانه به طرف مقابل است. دسته گل رز سفید هم که از سالیان دور در مراسم عروسی استفاده می شده، نماد جذابیت و دلربایی است و تازگی و شروعی دوباره را به تصویر می‌کشد.

هدیه دادن یک دسته گل رز سفید بهترین راه برای انتقال حس «همیشه به تو فکر می‌کنم» است.

رز رنگین کمان زیباترین گلهاست و نخستین بار در هلند پرورش یافت. تماشای این گل هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. ظاهر جذاب با گلبرگ‌های رنگی متفاوت، بهترین هدیه برای انتقال شادی و خوشحالی است. با این هدیه شگفت انگیز و خرید گل رز رنگین کمان می‌توانید لحظات شادی را با عشق تان یا عزیزترین فرد زندگی خود شریک شوید و محبت و خوشبختی را به رابطه تان برگردانید.

در میان رنگ‌های متفاوت گل رز، رز بنفش با رنگ مسحور کننده‌اش یک هدیه عالی برای ابراز علاقه خاص و جاودانه است. با این رنگ می‌توانید روابط عاشقانه تان را هر روز یادآوری کنید.

رز صورتی نماد ظرافت، زیبایی، خوشبختی و شادی است؛ این گل جادویی با لطافت آرامبخشی که دارد بهترین هدیه برای عذر خواهی و قدردانی و بازگشت به روابط گرم گذشته است.

همانطور که رنگ‌های متفاوت گل رز معانی مختلفی را تداعی می‌کنند، این موضوع در مورد دیگر گل‌ها نیز صادق است، به عنوان مثال برای گل‌های تاج گل در مراسمات تبریک و ترحیم از گل‌های متنوعی استفاده می‌کنند. برای تاج گل تبریک از گل رز، گل نرگس، گل لاله و … در رنگ‌های متنوعی از جمله سفید و قرمز استفاده می‌کنند و همچنین با توجه به سلیقه شما می‌تواند گل آرایی شود.

با یک دسته گل رز زرد هلندی منحصر بفرد باش

رز زرد هلندی بی شک از زیباترین انواع گل رز است که با نگاه به آن به شکوه رنگهای طبیعت پی می بریم. گلبرگ‌ها و شکوفه‌های درشت طلایی و زرد آرامشی بی نظیر دارد. تفاوت رز هلندی با ایرانی در این است که شاخه‌های رز ایرانی پر از خار است اما رز هلندی بسیار خارهای کمتری دارد و گلبرگ‌های آن نیز مخملی و تیره‌تر است.

رز زرد هلندی

برای افرادی که رنگ زرد را دوست دارند رز زرد هلندی یک انتخاب بی نظیر است. اگر دوست یا معشوق تان به رنگ زرد علاقه دارد می‌توانید از این فرصت عالی استفاده کنید و برای سالگرد ازدواج و یا ولنتاین یک سبد گل رز زرد هلندی به او تقدیم کنید. بدون اغراق می‌شود گفت گل رز بهترین هدیه برای ابراز عشق و علاقه و دوستی از دیرباز تا کنون در تمام دنیا بوده است. عطر رز تأثیر آرامبخشی بی نظیری دارد و رنگش شادی انسان را دو چندان می‌کند، شاید جالب باشد که بدانید عطر رز گران قیمت ترین عطر دنیاست و یک گرم از آن با یک گرم طلا در بازار جهانی برابری می‌کند.

چرا رز زرد هلندی؟

همانطور که می‌دانید هر نوع از گل‌ها با رنگهای مختلف معانی و مفاهیم خاصی را بیان می‌کند؛ چه بهتر حالا که تصمیم دارید با زیباترین هدیه‌های طبیعت دیگران را خوشحال کنید، کمی سنت شکنی کنید. گل‌هایی که برای هدیه انتخاب می‌شوند اغلب ترکیب رنگهای مشابهی دارند؛ افراد معمولاً سعی می‌کنند از دسته گل‌هایی که با آن خاطره دارند با همان رنگ و بویی که پیش از آن تجربه کرده‌اند، استفاده کنند. کمی خلاقانه تر عمل کنید مثلاً رز میکلانژ که گل‌های درشتی به رنگ زرد کره‌ای و ظاهری فوق العاده دارد، انتخاب کنید. رز میکلانژ با رایحه دلنشین لیمویی اش بسیار مشهور است.
معنای گل رز زرد هلندی معمولاً علاقه‌ای عاشقانه است اما برای مراسم نامزدی و یا تولد فرزند جدید هم هدیه دادن آن مرسوم است.

شما می‌توانید برای خرید و سفارش گل، به گل فروشی آنلاین گندم Vip مراجعه کنید و انواع گل ، تاج گل، دسته گل، جعبه گل، گل رز جاودان و.... را به صورت اینترنتی یا آنلاین سفارش دهید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن سفارش شما را بررسی کرده و با ارسال رایگان به مکان مورد نظر شما در زمان مشخص شده از طرف شما تجربه‌ای بی نظیر را برای شما رقم می‌زنند.

* این مطلب یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در خصوص محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4936330

منبع: مهر

کلیدواژه: گل و گیاه گل رز تبلیغات ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر مشهد راهپیمایی روز قدس دسته گل رز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

هافبک هلندی بارسلونا که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود دوباره در بازی مقابل رئال مادرید مصدوم شد.

طرفداری | نیمه اول دیدار ال‌کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

بارسلونا همانند بازی رفت در ال‌کلاسیکو خیلی زود و در دقیقه 6 توانست دروازه رئال مادرید را باز کند که این گل با پنالتی وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 جواب داده شد. این مسابقه که صحنه‌های داوری هم در آن کم نداشت، اوقات طرفداران بارسا را در اواخر نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ تلخ کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول و در جدالی که دی یونگ با فده والورده بر سر تصاحب توپ داشتند، والورده پس از زدن توپ با دی یونگ برخورد کرد و همین امر باعث مصدومیت هافبک هلندی بلوگرانا شد.

فرنکی دی یونگ پس از برخورد با والورده دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد. پدری که به تازگی او هم از بند مصدومیت رهایی یافته است، به جای دی یونگ وارد زمین شد. با انجام تست‌های پزشکی پس از ال‌کلاسیکو باید دید که هافبک هلندی تا چه اندازه از میادین دور خواهد ماند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • «فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد
  • فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد