Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@09:44:35 GMT

ادامه وضعیت قرمز در استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۷۴۹

ادامه وضعیت قرمز در استان خوزستان

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- معاون وزیر بهداشت در مصاحبه‌ای درباره وضعیت استان خوزستان گفت: هنوز شرایط اُفت بیماری کرونا در استان خوزستان رخ نداده و روزانه به طور ثابت به شمار بیماران قبلی اضافه می‌شود. تاریخ انتشار: 16:59 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۴۹۶ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا تا پنجشنبه ۸ خرداد

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران خوزستان میزبان مهمانان نوروزی می‌شوند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان، گفت: برای کمک به توسعه گردشگری و ایجاد ایام خوش نوروزی برای مهمانان، دهیاران روستاها ساماندهی شدند. - اخبار استانها -

مرتضی باوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: خوزستان و فرهنگ خوزستان یک فرهنگ گرم و صمیمی و مهمان دوستی است و این فرهنگ یک فرصت خوبی برای توسعه برادری و گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه در ایام عید یکی از مقصدهای مهم مهمانان کشور استان خوزستان است، گفت: برای اینکه بتوانیم از این فضا استفاده کنیم تمامی بخشداران و دهیاران روستایی را برای استقبال از مهمانان نوروزی بسیج کردیم.

دبیر کمیته هماهنگی امور دهیاری‌ها ستاد دائمی خدمات سفر خوزستان ادامه داد: برای ساماندهی این مسئله 4 پویش استانی در ستاد عملیاتی شد که شامل پویش دهیار میزبان مهمانان نوروزی، طرح دهیار راهنمای میهمان، طرح دهیار میزبان، طرح  همیار پلیس و طرح دهیار بلد محلی در کلیه دهیاری‌های استان است.

وی ادامه داد: دهیاران نمایندگان واحد‌های روستایی هستند و به مختصات و شرایط منطقه اشرافیت دارند و این می‌تواند تعطیلات خوب و بی‌دغدغه برای مهمانان فراهم سازد و از طرفی تبادلات فرهنگی به دلیل غنای فرهنگی که در روستاها است شکل می‌گیرد.

باوی درباره جزییات این طرح‌ها بیان کرد: در پویش دهیار راهنمای میهمان، دهیاران با نصب بنر در ورودی روستا به معرفی روستا پرداخته و مشخصات دهیار با شماره تماس در جهت راهنمایی و امداد اضطراری به مسافران نوروزی داده می‌شود.

وی ادامه داد: طرح دهیار میزبان با استفاده از ظرفیت مواکب اربعین نسبت به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در قالب سیاه چادر و مضیف در اوقات بعد از افطار به منظور پذیرایی و استراحت کوتاه مسافران و رانندگان اجرا پرداخته می‌شود.

باوی با قدردانی از حضور عاشقان حسینی در استقبال از مهمانان گفت: در این پویش تمام حسینیه ها و مساجد جهت  اسکان موقت و استراحت میهمانان در روستاها آماده پذیرایی می‌باشند.

دبیر کمیته هماهنگی امور دهیاری‌ها ستاد دائمی خدمات سفر خوزستان ادامه داد: در طرح دهیار همیار پلیس با همکاری دهیاران واقع در مسیرهای اصلی و دارای ماشین آلات با استقرار ماشین‌های خدماتی و نصب چراغ گردان با جلیقه‌های آبی رنگ و با هماهنگی راهداری و پلیس راه استان در ورودی روستاها به منظور راهنمایی رانندگان و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای استفاده می‌شود.

وی با اشاره به وجود 268 نقطه گردشگری در استان گفت: در طرح دهیار بلد محلی، در روستاهای گردشگری جهت راهنمایی و مدیریت تورهای گردشگری و اقامت گردشگران در اقامتگاه‌های بوم گردی روستا و ثبت روستاهای مذکور در سامانه گردش یار دهیاران حضور خواهند داشت.

باوی گفت: این طرح‌ها در قالب دستورالعمل مدیریت خدمات سفر به کلیه بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان ابلاغ شده و طبق جدول زمانبندی شده ،کارشناسان این اداره کل در قالب تیم‌های نظارتی کلیه اقدامات صورت گرفته را ارزیابی می‌کنند. 

وی درباره اقدامات فرهنگی دهیاران نیز بیان کرد: طرح تلاوت نور در 30 روستا و 30 شهرستان به مدت 30 شب با حضور اهالی محترم روستا و میهمانان نوروزی و قاریان برتر استانی و شهرستانی در سراسر استان به انجام می‌شود.

انتهای پیام/341/

دیگر خبرها

  • دهیاران خوزستان میزبان مهمانان نوروزی می‌شوند
  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • هوای گتوند در وضعیت خطرناک قرار گرفت
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • پیش‌بینی وضعیت هوا در خوزستان
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه