Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیام جلالی» رسماً به‌عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کردستان معرفی شد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ظهر امروز در مراسمی مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کردستان رسماً با حضور محمدحسن قوسیان‌مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، مسئولان و فرماندهان استانی در این شهر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از زحمات 21 ماه «محمدباقرمحمدی» مدیرعامل سابق هلال احمر کردستان تجلیل و «پیام جلالی» رسماً به‌عنوان مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان کردستان معرفی شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر: درب‌های هلال احمر به روی اقشار مختلف مردم باز است / به دوران طلایی جمعیت ‌برمی‌گردیم‌معاون جدید هلال‌احمر کشور: ‌به‌دور از حاشیه‌های سیاسی امور هلال احمر را پیش می‌بر‌یم

«پیام جلالی» پیش از این معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کردستان بوده و «محمدباقر محمدی» مدیرعامل سابق نیز به‌عنوان معاون جدید عملیات سازمان امداد و نجات کشور معرفی شد.

انتهای پیام/481/ی

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از ارسال کمک به منطقه سیل‌زده خوزستان از سوی هلال احمر این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو یا خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، اظهار داشت: با توجه به شدت بارش باران در خوزستان این بارش‌ها موجب بروز سیل در آن منطقه شده است.

وی با بیان اینکه باتوجه به اعلام از سوی هلال احمر به استان اصفهان هلال احمر شهرستان کاشان در راستای کمک به مردم خوزستان اقداماتی را انجام داد، افزود: بر اساس اعلام نیاز صورت گرفته هلال احمر شهرستان کاشان اقدام به ارسال پتو به منطقه خوزستان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در بیان اقدامات صورت گرفته ابراز داشت: هلال احمر این شهرستان دو هزار و 104 تخته پتو برای مردم سیل‌زده ارسال کرده است که پس از تامین به منطقه سیل‌زده خوزستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه هلال احمر شهرستان کاشان برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان آمادگی دارد، گفت: در صورت اعلام نیاز از سوی مرکز هلال احمر برای مردم سیل‌زده خوزستان جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان آمادگی خدمت‌رسانی به مردم آن منطقه را دارد.

میرابوطالبی با بیان این جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در ایام نوروز نیز برای خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران به حالت آماده‌باش بودند، تصریح کرد: نجاتگران با هدف ایجاد احساس و آرامش خاطر مسافران در سفرهای نوروزی تا 16 فروردین 1403 در در محل‌های ایمن و در مجاورت آزاد راه قم -کاشان مستقر هستند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه؛ حال دو مصدوم وخیم است
  • کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • ۶۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد