Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان درخصوص آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها و نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم مدارس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها و نحوه برگزاری امتحانات پایه نهم، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مکاتبات انجام شده و تاکیدی که بر این امر داشتیم، مقرر شد تا ۱۷ خرداد امتحانات برگزار نشود و بعد از آن نیز برگزاری امتحانات به ستاد استانی کرونا واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ما امیدواریم که پایه نهم را یا به صورت غیرحضوری و یا با استفاده از نمرات نوبت اول و لحاظ آن برای کل سال به پایان برسانیم تا دغدغه خانواده‌های دانش آموزان را درخصوص سلامت فرزندشان به نحوی مدیریت کنیم که مشکلی پیش نیاید.

استاندار خوزستان در پایان افزود: دانشگاه‌ها و مدارس استان همچنان تعطیل هستند و تا اعلام شرایط بعدی، دانشگاه‌ها کاملا تعطیل خواهند بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش استانداری خوزستان مکاتبات کرونا ویروس بازگشایی دانشگاه ها و مدارس امتحانات پایه نهم برگزاری امتحانات دانشگاه ها پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «عمر عساف» آزاده فلسطینی و یکی از اعضای ارشد «تشکل ملی دموکراتیک» در سخنانی به تشریح وضعیت وحشتناک اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخت.

عساف گفت: من مانند هزاران فلسطینیِ بازداشت‌شده دیگر در دوران اسارت با گرسنگی، شکنجه و تعرض روزانه مواجه بودم. همچنین من مانند اسیران دیگر مورد قصور و کوتاهی پزشکی قرار گرفتم و ۲۹ کیلوگرم از وزن خود را طی ۶ ماه از دست دادم.

وی افزود: رژیم اشغالگر در حال حاضر اسیران را از مواد غذایی اساسی محروم می‌کند و مقدار اندکی غذا به آنان می‌دهد. درد و رنج‌هایی که من کشیدم در برابر آنچه هزاران اسیر اهل غزه متحمل می‌شوند بسیار ناچیز است. آن‌ها به صورت ویژه شکنجه می‌شوند.

عساف با تشریح وضعیت اسیران اهل غزه ادامه داد: اسیران غزه با سگ‌های پلیسی و نیروهای سرکوبگر مورد حمله قرار می‌گیرند و از نظر روحی شکنجه می‌شوند.

این آزاده فلسطینی افزود: باید در سطح سازمان‌های بین‌المللی برای توقف جنایت علیه اسیران فلسطینی به ویژه اسیران اهل غزه اقدام صورت بگیرد.

کد خبر 6086840

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم