Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با رسانه باشگاه درباره وضعیت تیم گفت: امروز برای سومین مرتبه تمامی بازیکنان و اعضای تیم تست کرونا دادند، بار نخست موردی نبود اما بار دوم پنج مورد مثبت داشتیم. آن‌هایی که تست‌شان مثبت بود را در قرنطینه کامل نگه داشتیم. ان‌شاءالله تست‌ها همگی جوابشان منفی باشد اما اگر بیش از پنج نفر مثبت شد تمامی تمرینات را تعطیل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فولاد خوزستان درباره دلیل برگزاری اردوی فولاد در تهران تاکید کرد: تیم باید بدن‌سازی کند و در گرما نمی‌توان به خوبی این کار را انجام داد. با توجه به گرمای اهواز اردوی خود را در تهران برپا کردیم و تمرینات ما در تهران با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی آغاز شد تا برای دیدارهای آتی در لیگ‌برتر با آمادگی کامل حاضر شویم که پنج مورد مثبت شد و منتظر نتیجه آزمایش امروز خواهیم بود.

رجبی در مورد میزبانی تیم فولاد برای ادامه مسابقات لیگ برتر اینطور توضیح داد: با تلاش ستاد مبارزه با کرونا در استان خوزستان و همچنین همکاری مردم ان‌شاءالله وضعیت در استان خوزستان روزبه‌روز بهتر خواهد شد و از این بحران عبور خواهیم کرد. نمی‌دانم گمانه‌زنی‌هایی که برای میزبانی می‌شود از کجا می‌آید، به هیچ وجه به جایی جز ورزشگاه شهدای فولادخوزستان برای میزبانی حتی فکر هم نمی‌کنیم.

وی همچنین درمورد بازی‌ها و هدف تیم فولاد نیز گفت: سیاست تیم ما همچنان بازی به بازی است، دو مسابقه متوالی در خانه داریم و این دو دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد. تمام تلاش ما این است که در بازی‌های آتی بهترین نتایج را بگیریم تا دل مردم خوزستان و هواداران فولاد را شاد کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان در انتها درباره غایبان تمرین نیز گفت: تنها آیاندا پاتوسی در اردوی ما غایب است، متاسفانه پروازهای آفریقای جنوبی لغو شده و در تلاش هستیم تا هرچه زودتر اورا را به اردو اضافه کنیم. ان‌شاءالله این ویروس هرچه زودتر از دنیا ریشه‌کن شود و سلامتی و آرامش به جامعه بازگردد.

کد خبر 4936346

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال فوتسال سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران تکواندو فدراسیون فوتبال تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!