Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:23:49 GMT

«جاسوس بازی» برای نسل جوان عبرت آموز است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۹۵۱

«جاسوس بازی» برای نسل جوان عبرت آموز است

حمید داوودآبادی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتشار کتاب «جاسوس بازی» گفت: «جاسوس بازی» برای  عبرت آموزی نسل جوان کشور نوشته شده  تا آنها بدانند که هر انسانی امکان لغزش و خیانت داشته است. 

او افزود: برخی از داستان های نقل شده در کتاب مربوط به دوره دفاع مقدس بوده و همیشه برای خودم سوال بوده که چه طور یک ایرانی و مسلمان حاضر شده جاسوسی بعثی ها را انجام بدهد و حتی شخصیت هایی داشتیم که برای آمریکا جاسوسی کرده و اعدام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای پاسخ به این سوال،مطالبی که برایم ملموس بوده و درک کرده یا شنیده ام را طی این سالها جمع آوری کردم که نتیجه آن «جاسوس بازی» شده است. 

داوودآبادی ادامه داد: تمام کتاب مستند است و برخی از  اطلاعات شخصی و دانسته های خودم هم ذکر شده است. من دوست داشتم نسل امروز بداند که قرار نیست اگر کسی ریش گذاشت و جبهه رفت و حتی جانباز شد، عاقبت به خیر است بلکه جاهایی امکان لغزش  پای او هم هست و امکان داشته تا به آغوش دشمن هم برود. 

نویسنده کتاب «جاسوس بازی» تصریح کرد: همین شخصیت هایی که سابقه های رشادت هم دارند؛ در یک بزنگاهی حتی جانشان را فدای دشمن می کنند و متاسفانه در این سالهای اخیر بسیار شاهد بودیم که افرادی گریخته و از ایران رفتند اما تمام آنها آدم های لائیک و بی دین و ضد انقلاب و کافر نبودند حتی خیلی از آنها در دهه اول انقلاب از مهم ترین آدم ها بوده و در سطوح مختلف هم حضور داشته و حتی تا پای شهادت هم رفته اند اما عاقبت به خیر نشده اند. 

داوودآبادی تاکید کرد: این بنا را من برای نسل امروز گذاشتم تا  آنها بدانند انسان ها نیاز به عاقبت به خیری داشته و برای همین هم باید دائما  به خود تذکر دهند. اینکه ما صرفا اعلام انقلابی بودن کرده ایم دلیلی بر این نیست که بیمه و تضمین شده ایم و دیگر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. 

او در پایان گفت: انسان همیشه در حال امتحان هست چرا که امام صادق (ع) می فرمایند خدایا یک لحظه ما را به خودمان وامگذار و این یعنی هر لحظه امکان لغزش برای همه وجود دارد پس باید توکل کند تا با قدرت قدم های خودش را  بردارد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داستانی جاسوس بازی جاسوس بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان تیم ملی فوتسال به روال دو بازی قبل فرصت‌های متعدد گلزنی را در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل کویت هدر می‌دادند و به خاطر دفاع مطلق حریف، بازی گره خورده بود، علی اکرمی توانست با یک نفوذ زیبا و شلیک، بازیکن شماره 7 کویت را وادار به اشتباه کند و توپِ کمانه شده وارد دروازه این تیم شد تا راه پیروزی هموار شود.

بازیکنان پُست فلنک در فوتسال بار هجوم تیم در زمان حمله و تدافعی تیم در زمان دفاع را بر دوش می‌کشند و به خاطر مهارتی که دارند این ورزش را زیباتر می‌کنند که زننده گل اول ایران هم در همین پست بود.

اکرمی 24 ساله که اولین فوتبالیست سبزواری تاریخ تیم‌ ملی فوتسال است، یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که مهارت فوق‌العاده‌ای در حمل توپ و پیش بردن تیم به جلو دارد و توانست مقابل کویت گلزنی کند.

او که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم ملی را دارد، همیشه از سوی وحید شمسایی مورد حمایت قرار می‌گیرد و نگران لو دادن توپ نیست و با اعتماد به نفس بازیکن روبرو را از پیش برمی‌دارد و خلق موقعیت می‌کند.

بازیکن تیم کراپ الوند یکی از اسلحه‌های پنهان شمسایی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و نخستین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند که امیدوار به کسب قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • (ویدیو) اعتراف افسر جاسوس موساد به قدرت و توانایی ایران
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • جاسوس همه‌فن حریف اوکراینی‌ها در جنگ با روسیه!