Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: همکاری آحاد مردم با مدیران و اعتماد آن‌ها به مسئولان یک سرمایه بزرگ اجتماعی به شمار می‌رود در حالی که این همدلی، نوید روزهای امیدبخش است. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین عصر امروز در مراسم رزمایش مؤمنانه جمعیت هلال‌احمر استان قزوین که در سالن ورزشی این مجموعه برگزار شد، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور را دگرگون کرد و موجب مبتلا شدن جمعیت زیادی از مردم به این بیماری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با بیان اینکه هر زمان وحدت و همدلی ایجاد شود کارهای بزرگی انجام خواهد شد، عنوان کرد: همدلی و مجاهدت مردم و مسئولان در کنار کادر درمانی موجب کنترل این ویروس در استان قزوین شد.

جمالی پور تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از اعتبار بالایی بین مردم برخوردار است و این اعتماد را باید به عنوان یک سرمایه بزرگ برای کشور حفظ کند.

وی افزود: تلاش‌های فراوانی انجام گرفت تا هر چه سریع‌تر شیوع این ویروس در استان کنترل شود در حالی که تلاش وافر مسئولان و متولیان امر سبب شد تا وضعیت بهبود یابد.

وی افزود: امروز دشمنان تمام ظرفیت‌های خود را بسیج کرده‌اند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند اما ایران  اسلامی توانست در عین وجود تحریم‌های ظالمانه؛ با امکانات محدود، این روزهای سخت را پشت سر گذاشته و در مهار این بیماری از بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا نیز پیشی بگیرد.

جمالی پور با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان، سیره زندگی امیرالمؤمنین (ع) بود خاطرنشان کرد: امروز این فرهنگ در استان قزوین رنگی تازه به خود گرفته و روحیه کمک و همدلی در قلب‌های مردم پررنگ‌تر از گذشته شده است.

وی افزود: مردم ایران، افراد رئوف و مؤمنی هستند و با این روحیه قوی می‌توانند مشکلات را پشت سر گذاشته و آینده‌ای روشن را رقم بزنند.

 

گزارش| شکوه "مواسات و همدلی" قزوینی‌ها در نیمه ماه ‌مبارک رمضان + فیلمگزارش| بلاتکلیفی؛ تنها واژه‌ای که تکلیف دانشجویان قزوینی شدگزارش تصویری طرح اطعام مهدوی در شهر قزوینقزوین| وقتی هنرمندان بسیجی در روزهای کرونایی اقشار آسیب دیده را فراموش نکردند

لطف‌الله سیاهکلی مرادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: تنها دغدغه جمعیت هلال‌احمر خدمت به مردم است و امیدواریم که ادارات نیز این دغدغه را بیش از گذشته سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

  نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحریم در سال‌های اخیر موجب به وجود آمدن مشکلات اقتصادی شد و شیوع ویروس کرونا نیز به این مشکلات دامن زد.

سیاهکلی مرادی با بیان اینکه اگر شیوه خدمت به گونه‌ای باشد که نتیجه واضحی برای مردم داشته باشد آنگاه در این صورت مردم نیز به این نهاد اعتماد می‌کنند، عنوان کرد: در خدمت‌رسانی نباید سلیقه‌ای عمل کنیم زیرا دیدگاه سیاسی متفاوت در این زمینه وحدت کلمه را تضعیف می‌کند.

تا امروز بیش از 6 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع‌شده و امروز نیز هزار و 500 بسته معیشتی دیگر در مراسم رزمایش مؤمنانه توسط جمعیت هلال‌احمر استان قزوین برای کمک به نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین استانداری قزوین جمعیت هلال احمر استاندار قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

کد خبر 6087501

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد