Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امروز پنجشنبه هشتم خرداد ماه هر قطعه سکه تمام طرح جدید هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دارد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد و افزایش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

در این میان هر قطعه نیم سکه با حفظ ثبات، سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربع سکه نیز ۱۰ هزار تومان ارزان شده و دو میلیون و ۶۰ هزار تومان است.

هر قطعه سکه یک گرمی با افزایش ۱۰ هزار قیمت، یک میلیون و ۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

 هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۷۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود که افزایش ۲۸ هزار تومان را نشان می‌دهد.

هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۷۲۳ دلار ثبت شده که که ۱۸ دلار افزایش یافته است.

اما در بازار ارز امروز قیمت‌ها کاهشی بود؛ به طوریکه نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی ۱۰۰ تومان نسبت به روز قبل کاهش داشت.

صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان خریدند و ۱۷ هزار و ۵۰ تومان فروختند.

همچنین این صرافی‌ها هر یورو را ۱۸ هزار و ۴۵۰ تومان خریده و ۱۸ هزار و ۵۵۰ تومان فروختند.

کد خبر 515864 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی سکه - قیمت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارز بازار داخلی سکه قیمت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت طلا در راه است ؟

به گزارش پارس نیوز به نقل از تیتر کوتاه ، قیمت طلا به عنوان یکی از محبوب‌ترین فلزات قیمتی جهان، تحت تأثیر چندین عامل اقتصادی و جهانی قرار دارد. افزایش یا کاهش قیمت طلا معمولا به سیاست‌های پولی دولت‌ها، تقاضا و عرضه جهانی، شرایط اقتصادی و همچنین نوسانات در بازارهای مالی بستگی دارد. با توجه به مواجهه با مخاطرات مالی و نوسانات اقتصادی، طلا به عنوان یک ابزار حفظ ارزش و سرمایه‌گذاری جذاب محسوب می‌شود.

دیروز (ششم فروردین ماه) قیمت انس جهانی طلا ۷ دلار افزایش داشت و به ۲۱۷۱ دلار رسید اما در بازارهای داخلی قیمت طلا کاهشی بود؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۹ هزار تومان کاهش به ۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان رسید اما قیمت تغییر خاصی نداشت و سکه همچنان در کانال ۳۹ میلیونی قرار دارد. پیش‌بینی قیمت طلا ۷ فروردین ماه

ر حالی که با شروع بازارهای جهانی قیمت انس افزایش داشت اما قیمت طلا در بازار داخلی کاهش یافت که دلیل آن کاهش نرخ دلار بود. با توجه به قرار گرفتن در ایام نوروز و کاهش تقاضا به نظر می رسد در روزهای آینده اگر قیمت دلار کاهش داشته باشد باید منتظر کاهش قیمت طلا نیز بود. 

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ سکه‌ گران شد +جدول
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • «افغانی» از دلار سودآورتر شد!
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟