Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:29:02 GMT

افزودن ۲۰ تانکر آب برای تامین آب منطقه غیزانیه

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۳۸۵

افزودن ۲۰ تانکر آب برای تامین آب منطقه غیزانیه

خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از موضوعاتی که مردم منطقه غیزانیه به آن نیاز دارند، تانکرهای آب است که در بخشی از این موضوع ما کمک کردیم و گروه‌های جهادی در خدمت مردم آمدند و از فردا نیز ۲۰ تانکر به تانکرهای موجود اضافه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن شاهوارپور امروز (۸ خرداد ) در غیزانیه اظهار کرد: غیزانیه منطقه‌ای با حدود ۸۵ روستا در شرق شهرستان اهواز واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی است که مردم این منطقه که عموما دامدار و کشاورز هستند، مشکلات آب دارند. سیستم لوله کشی آب این منطقه فرسوده است و کفایت آب شرب و آب دام آن‌ها را نمی‌کند.

  به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کارهایی از سال ۹۵ پیگیری شده و بنا بود آب این منطقه تقویت شود که در دو فاز تعریف شده است؛ در فاز اول ۲۴ کیلومتر از رودخانه کارون به منطقه سفیره منتقل می‌شود که لوله آن کامل شده و تا دو هفته آینده به بهره برداری می‌رسد. فاز دوم ۲۸ کیلومتر است که ۶ کیلومتر لوله تامین شده و مابقی آن مانده است.   فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (ع) خوزستان تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که مردم این منطقه به آن نیاز دارند، تانکرهای آب است. در بخشی از این موضوع ما کمک کردیم و گروه‌های جهادی در خدمت مردم آمدند و از فردا، جمعه نیز ۲۰ تانکر به تانکرهای موجود اضافه خواهد شد.   شاهوارپور افزود: نقطه‌ای که ما در آن مستقر هستیم دورترین منطقه غیزانیه است که مشکلات بیشتری دارد و چند روستا شبکه آب ندارند که با کمک گروه‌های جهادی بنا داریم مشکل آب را با طرحی که آب و فاضلاب ارائه می‌دهد، حل کنیم.   وی بیان کرد: در گذشته این روستاها چاه داشتند که اکنون آب آن شور شده و نیاز به بررسی دارد، چون دام نیاز به آب دارد. اگر بررسی صورت گیرد و عمق چاه بیشتر شود، مشکلات مردم کمتر می‌شود.   فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: ما جلساتی را با مدیر آب و فاضلاب استان، معاون عمرانی استانداری و مسئولین محلی تشکیل دادیم و قول دادند که بخشی از کار که برعهده آن‌ها است را حتما انجام دهند. علاوه بر این با مدیرعامل نفت و فولاد ارتباط گرفتیم تا برای تامین آب از طریق تانکر کمک کنند.   وی در پایان گفت: همچنین با فرمانده کل سپاه ارتباط گرفتیم چون بخشی از مشکلات، لوله‌های بزرگی هستند و امیدواریم بتوانیم از قرارگاه خاتم الانبیا کمک بگیریم و برای بخشی از فاز دوم کمک و مشکلات منطقه به زودی حل شود.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن