Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ظهر پنجشنبه مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، احمدپور فرماندار آبیک، علیرضایی فرماندار آوج، شفیعی فرماندار قزوین، مدیران کل بهزیستی، آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه علوم
پزشکی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین بی نیاز در این مراسم گفت: توجه به عرصه اطلاع رسانی از سوی استاندار در این شرایط بسیار ارزشمند است و انگیزه خدمت در افراد فعال این عرصه را دوچندان می‌کند.

وی بیان کرد: فعالان عرصه روابط عمومی‌ها با تحمل سختی‌ها و مشکلات فراوان همچنان در انجام رسالت حساس خود با انگیزه کار می‌کنند اما انتظار می‌رود مدیران نیز در حمایت از این جایگاه همت بیشتری کنند.

بی نیاز تصریح کرد: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، نیروی انسانی متخصص و ماهر و تقویت جایگاه روابط عمومی از مهمترین چالش‌هایی است که باید برای حل آن تدبیر کرد.

جابجایی مدیران نباید جایگاه روابط عمومی را متزلزل کند

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از چالش‌های اصلی این حوزه این است که با تغییرات مدیریت در هر دستگاهی شاهد جابجایی مدیران روابط عمومی هستیم که این رویکرد باید تغییر کند تا سرمایه‌های انسانی که در طول سال‌ها تجربه و مهارت کسب کرده اند دچار آسیب نشوند.

بی نیاز گفت: امیدواریم با تاکید استاندار محترم هر گونه تغییر در روابط عمومی‌ها با اطلاع و هماهنگی شورای اطلاع رسانی و شورای روابط عمومی‌های استان باشد.

وی با اشاره به مشکلات دیگر روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: متأسفانه هنوز نتوانسته ایم پایش درستی از خبرنگاران فعال داشته باشیم و در شرایطی که در عرصه اطلاع رسانی و حضور میدانی شاید حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر در اکثر جلسات و رویدادها و مناسبت‌های خبری حضور دارند اما در مصاحبه‌های مطبوعاتی شاهد حضور ۸۰ تا ۱۰۰ نفر با عنوان خبرنگار یا فعال رسانه هستیم که برخی از آنها حتی رسانه هم ندارند یا مدتهاست تعطیل شده و این چالش باید تدبیر شود.

بی نیاز تصریح کرد: بیشترین فشار و جوسازی و هجمه هم از سوی کسانی است که کمترین حضور در عرصه خبر رسانی را دارند اما در فضای مجازی بیشترین تخریب را علیه موضع گیری منطقی مدیران روابط عمومی نشان می‌دهند که امیدواریم با کمک مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها به این وضعیت پایان دهیم.

خانه روابط عمومی در استان فعال می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در ادامه گفت: با پایان یافتن مهلت فعالیت شورای روابط عمومی‌ها در تلاش هستیم در ماه‌های آینده «خانه روابط عمومی‌های استان قزوین» را فعال و راه اندازی کنیم که امیدواریم تصمیمات خوبی در این خانه برای تحقق اطلاع رسانی مناسب و عدالت رسانه‌ای صورت گیرد.

وی گفت: در شورای مرکزی روابط عمومی استان تعامل خوبی داریم اما در صددیم با تشکیل کارگاه‌های آموزشی و مهارت آموزی برای تقویت بنیه علمی و تخصصی فعالان این عرصه تلاش بیشتری کنیم.

بی نیاز یادآور شد: حوزه روابط عمومی یک کار تخصصی و فن و هنر است و امروز که فضای مجازی عرصه‌های مختلفی در زمینه اطلاع رسانی ایجاد کرده در جایگاه روابط عمومی هم باید افرادی کاربلد، متخصص و توانمند باشند تا به رسالت خود بخوبی عمل کنند.

رسانه‌ها در اطلاع رسانی و پیشگیری از کرونا نقش آفرین بودند

بی نیاز با اشاره به مشکلات ناشی از انتشار ویروس کرونا هم اظهار داشت: در زمینه اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن و نیز اقدامات پزشکی انجام شده رسانه‌های استان بسیار خوب و مؤثر عمل کردند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: در ایام اوج شیوع کرونا شاهد حضور اکثر رسانه‌های فعال در صحنه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بودیم به طوری که مشارکت مردم در طرح غربالگری و فاصله گذاری اجتماعی و پویش ماندن در خانه با موفقیت صورت گرفت.

در ادامه از مدیران روابط عمومی برگزیده استان تجلیل شد.

کد خبر 4936383

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین همایش روابط عمومی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر روابط عمومی مشهد جایگاه روابط عمومی مدیران روابط عمومی روابط عمومی ها اطلاع رسانی بی نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است و تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.   به گزارش خبرگزای پلیس؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدئو، استوری، پادکست، متن و ... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی باشد.   در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس  www.police.ir مراجعه نمایید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود