Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:04:10 GMT

رسول خطیبی برترین مربی استان آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۵۶۶

سرمربی آذربایجانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای پنجمین بار به‌عنوان برترین مربی فوتبال در استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه"، هرساله در استان آذربایجان شرقی بر اساس زمان‌بندی از قبل اعلام‌شده طی جشنواره‌ای به نام "جشنواره هدف" با انتخاب داورانی برجسته از هر حوزه اقدام به انتخاب برترین‌های ورزش در آن استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امسال هم این جشنواره با تمام مشکلاتی که در پیش رو بود از این اقدام غافل نماند و طی یک برنامه‌ریزی مدون استان آذربایجان شرقی برترین‌های ورزش خود را در رشته‌های ¬(هندبال، گلف، شنا-شیرجه- واترپلو، ژیمناستیک، ووشو، ورزش روستایی، تنیس، تیراندازی، سه‌گانه، نابینایان و کم‌بینایان، تیراندازی باکمان، ناشنوایان، ورزش‌های رزمی، بدن‌سازی و پرورش اندام، اسکیت، اسکواش، دوچرخه‌سواری، بوکس، تنیس روی میز، دانش‌آموزی، والیبال، کونگ‌فو، هاکی، کبدی، بسکتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، بدمینتون، جانبازان و معلولین، کوهنوردی، اسکی، انجمن‌های ورزشی، شطرنج، کارگران، شمشیربازی، دوومیدانی، کشتی، قایقرانی، فوتبال، فوتسال) شناخت.


 در بخش فوتبال نیز این انتخابات در 7 بخش که شامل (برترین ورزشکار مرد، برترین ورزشکار زن، برترین داور مرد، برترین داور زن، برترین مربی مرد، برترین مربی زن، برترین پدیده) صورت گرفت که در آن رسول خطیبی ملی‌پوش اسبق تیم‌های تراکتور، پاس و استقلال که در حاضر سرمربیگری تیم آلومینیوم اراک را برعهده‌گرفته دارد برای پنجمین بار از نگاه داوران به‌عنوان برترین مربی مرد و سامان نریمان جهان بازیکن تیم فوتبال نفتچی باکو به‌عنوان برترین ورزشکار مرد در رشته فوتبال انتخاب شدند. ضمن آنکه سعید رحیمی مقدم نیز عنوان برترین داور سال استان آذربایجان شرقی را از آن خودش کرد.

 

ماشین سازی تبریز رسول خطیبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز رسول خطیبی استان آذربایجان شرقی عنوان برترین برترین مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان