Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:12:42 GMT

کرونا فروش دوچرخه در روسیه را ۶۰ برابر کرد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۶۳۰

به گزارش فارس به نقل از راشا تودی، افزایش تقاضا برای تجهیزات ورزشی از جمله دوچرخه پس از شیوع کرونا و قرنطینه خانگی در روسیه، فروش دوچرخه را در ماه می نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 برابر رشد کرد. 

بر اساس این گزارش،‌ تعطیلی موقتی باشگاه‌های ورزشی و نیز مکان‌های اجاره دوچرخه، اسکوتر و اسکیت، باعث شده که فروش این گونه تجهیزات ورزشی در فروشگاه‌های آنلاین به شدت افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که فروش دوچرخه 60 برابر، اسکیت 10 برابر و رولر اسکیت 8 برابر رشد کرده است.

شرکت پرس سرویس تاکید کرده است که فروش طناب ورزشی 10 برابر شده و فروش تجهیزات تنیس، راکت بدمینتون و پینگ پنگ 7-6 برابر رشد کرده است. در این میان تقاضا برای توپ ورزشی هم رشد 5 برابری داشته است و هم چنین فروش وسایل ورزشی کنترلی نظیر هلی کوپتر، تانک، ماشین و قایق رشد 5 برابری داشته است. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ال پالیتو محمد باقر قالیباف علی نیکزاد مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی ویروس کرونا فروش دوچرخه روسیه ال پالیتو محمد باقر قالیباف علی نیکزاد مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی

«روح الله مدبر» کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملیات «وعده صادق»، اظهار داشت: عملیات دفاعی جمهوری اسلامی ایران در راستای ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوز مسلحانه رژیم صهیونیستی به مقر کنسولگری ایران که بر مبنای کنوانسیون حقوق دیپلماتیک و کنوانسیون وین خاک جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شد، کاملاً دفاعی مشروع و در راستای حق انفرادی حفظ امنیت و بازدارندگی انجام شد و کاملاً قانونی بود.

وی ادامه داد: نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است، این است که متأسفانه سازمان ملل و شورای امنیت به وظیفه ذاتی خودشان برای محکومیت قاطع جنایت رژیم صهیونیستی عمل نکردند، لذا جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ حقوق بین‌الملل این عملیات را طراحی کرد.

کارشناس مسائل بین الملل افزود: نکته بسیار حائز اهمیت اینکه در جلسه شورای امنیت که به صورت فوق العاده پس از دفاع مشروع ایران برگزار شد، نماینده روسیه تعبیر قابل توجهی داشت و اعلام کرد که اقدام تلافی جویانه ایران یک اقدام قانونی است که انجام شده و امروز غرب و رژیم اسرائیل در برابر نظام بین الملل رژه نفاق و استانداردهای دوگانه می‌روند؛ منظور این بود که در برابر کشتار ده‌ها تن از مردم بی دفاع و مظلوم غزه، کشورهای اروپایی سکوت کرده اند و در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، اما در برابر دفاع مشروع ایران شورای امنیت جلسه فوق العاده تشکیل داد که البته با وتوی فدراسیون روسیه و اعتراض چین مواجه شد.

مدبر اظهار داشت: در تماس تلفنی رئیس جمهور روسیه و رئیسی نیز، پوتین تاکید کرد که پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود و برای اولین بار روسیه رسماً رژیم صهیونیستی را متجاوز خواند.

رژیم اسرائیل بدون حمایت غرب قابلیت دفاعی ندارد

وی ادامه داد: در این عملیات مشخص شد که رژیم صهیونیستی بدون حمایت، فرانسه، آمریکا و بریتانیا قابلیت دفاع از خود را ندارد و آن هیمنه شکست پذیری اسرائیل علناً نمایان شد و این رژیم بدون حمایت این کشورها و پشتیبانی برخی کشورهای فریبکار و حافظ رژیم اسرائیل مثل اردن نمی‌توانست در برابر این عملیات، مقاومت قابل توجهی را انجام دهد.

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: اردن در حمایت از رژیم صهیونیستی و باز کردن حریم آسمان خود برای رهگیری موشک‌های جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران نیز نقش دارد و در کنار رژیم اسرائیل مشارکت ویژه ای دارد.

مدبر عنوان کرد: اردن در برابر شهادت مردم مظلوم غزه هیچگونه اقدامی جهت حمایت از آنها نداشت و فقط به صورت نمایشی مواد غذایی را از هواپیما به سوی مردم پرتاب کرد در حالی که همین اقدام نیز توهینی به ملت فلسطین بود، لذا این اقدام اردن نشان داد که حاکمیت اردن، حاکمیت صهیونیستی است.

وی گفت: سازمان ملل و کشورهای اروپایی ثابت کردند که قطعنامه‌ها و حقوق بین الملل ابزاری پوشالی در دستان آن‌هاست و در برابر جنایات صهیونیست‌ها تا حد نهایی حمایت خودشان را انجام خواهند داد.

مدبر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که برای دفاع از حقوق و امنیت خود خطوط قرمز قابل توجهی دارد که به هیچ وجه از آنها عدول نخواهد کرد.

کارشناس مسائل بین الملل یادآور شد: امروز ائتلاف‌های جدید در نظام بین الملل نشان دهنده این است که جبهه غرب در فضایی کاملاً متفاوت از شرایط فعلی قرار دارد و بیانگر این است که غرب درصدد است که با حمایت از رژیم صهیونیستی، منطقه خاورمیانه را به یک بحران وسیع‌تری برساند.

همکاری ایران و روسیه در مسیر دقیق راهبردی جهت رسیدن به ائتلاف‌های دفاعی در حال حرکت است

وی بیان کرد: مواضع دولت فدراسیون روسیه بار دیگر ثابت کرد که دوستی و همکاری ایران در مسیر دقیق راهبردی عملیاتی و پیش به سوی رسیدن به ائتلاف‌های دفاعی در حال حرکت است و یکی از دلایلی که غرب خصوصاً آمریکا و انگلیس نگران تعمیق روابط ایران و روسیه هستند، پس از دفاع رئیس جمهور روسیه از عملیات دفاعی ایران، بیشتر نمایان شد.

کد خبر 6081677 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته