Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:43:54 GMT

بازدید سردار حاجی زاده از ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۶۸۴

بازدید سردار حاجی زاده از ایران خودرو

به گزارش اقتصادآنلاین، در این نمایشگاه پیشرفت‌های تحقیق و توسعه محصولات در گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تولید خودروهای هیبریدی از جمله تولید خودروهای دنای دو نیرو (هیبریدی)، رانای برقی، همچنین تولید قطعات با فناوری‌های بالا (های‌تک) از جمله گیربکس دستی شش دنده ، موتورای اف 7 پلاس ، خودروهای سمند سواری دیزل ، دناپلاس توربو اتوماتیک ،  سورن ، رانا و سمند سال ، پروژه محصول k132 و k125 و کامیون های تولیدی ایران خودرودیزلی  به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم بازدید سردارامیر علی حاجی زاده و هیات همراه که با همراهی  مدیرعامل و حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، به تشریح آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی با هدف تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی در جهش تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری در موضوع تولید خودروهای کم‌مصرف پرداخت.

وی در تشریح اقدامات ایران خودرو در عرصه تولید محصولات با کیفیت و مطابق استاندارد با بهره مندی از فناوری‌های نوین اذعان کرد، صنعت خودرو کشور نیازمند همکاری با هدف هم‌افزایی دانش فنی عملیاتی برای توسعه این صنعت است و اگر چه سرمایه انسانی توانمند و متعهد ایران خودرو توفیقات ارزشمندی را در عرصه خودکفایی و تولید محصول داشته‌است اما تداوم و توسعه این امر با هدف دستیابی به اهداف بلندی که مطمح نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، نیازمند مشارکت و توسعه سایر مراکز علمی و فنی در این بخش است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو خودروسازی تولید خودرو سردار حاجی زاده ایران خودرو گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم

امیرعلی سردار حاجی زاده اظهار داشت: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم.

 

به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم. در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم
  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • سردار حاجی زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری اسراییل و جبهه غربی غلبه کردیم
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • سردار حاجی زاده: 100درصد می‌زنیم!
  • سردار حاجی زاده: ١٠٠٪ می‌زنیم! | فیلم
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق