Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:26:22 GMT

حریق در ارتفاعات منطقه کیان آباد شیراز

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۶۹۷

حریق در ارتفاعات منطقه کیان آباد شیراز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا عدلو گفت: بعدازظهر پنجشنبه ۸ خرداد وقوع آتش سوزی در ارتفاعات کیان آباد شیراز گزارش شد.

او بیان کرد: ٣٠ نفر از پرسنل آتش نشانی به همراه ١٥ نیروی داوطلب پس از گزارش اعلام حریق در منطقه حضور پیدا کرده و در حال اطفاء حریق هستند.

عدلو افزود: متاسفانه آتش همی اکنون در کوه و بیش از ٥ نقطه در شعله ور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: وسعت و علت آتش سوزی ساعات آتی و پس از مهار کامل آتش اعلام خواهد شد.

دود ناشی از حریق ارتفاعات کیان آباد در نقاط مختلف شیراز قابل رویت است.

این گزارش حاکی از آن است آتش سوزی ارتفاعات سبزپوشان منطقه کیان آباد که حوالی ساعت ۱۳ امروز شروع شد، با تشکیل تیم مدیریت بحران فرمانداری شهرستان شیراز و با اعزام به موقع اکیپ‌های مختلف امدادی از جمله آتش نشانی، نیرو‌های بسیج، سپاه، ارتش و منابع طبیعی و نیز نیرو‌های مردمی و بومی منطقه در کمترین زمان ممکن مهارشده است.

گزارش‌های مقدماتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز و بخشدار مرکزی حاضر در صحنه، حکایت از کنترل بخش‌های عمده‌ای از این حریق را داشته و اطفاء حریق‌های پراکنده باقیمانده همچنان توسط نیرو‌های حاضر در منطقه ادامه دارد.

گزارش‌های تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی آتش سوزی ارتفاعات کیان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در شهرک شکوهیه پس از چند ساعت تلاش آتش‌نشانان اطفا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، وحید آشتیانی اظهار داشت: بامداد امروز چهارم اردیبهشت با اعلام یک حادثه حریق در واحد صنعتی شکوهیه عوامل آتش‌نشانی شهرک در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر و به دنبال آن عوامل آتش‌نشانی شهر قم نیز به این شهرک اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با پنج واحد خودرویی به استعداد 19 نفر و 5 واحد از شهر قم با 20 نفر و یک واحد از شهرک صنعتی محمودآباد ، عملیات اطفاء حریق و جلوگیری از توسعه آن به اتمام رسیده تصریح کرد: اصل حریق، اطفا و کنترل شده و صرفاً مقداری مواد اولیه تحت کنترل در حال سوختن است که عوامل آتش‌نشانی برای لکه‌گیری و ایمن‌سازی در محل حضور دارند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم، با بیان اینکه آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در شهرک شکوهیه پس از چند ساعت تلاش آتش‌نشانان اطفا شد، گفت: این آتش‌سوزی در زمان تعطیلی واحد در شیفت شب اتفاق افتاده و علت آن در دست بررسی است.

وی بیان کرد: طی یک ماه اخیر با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان و تهران موفق شدیم سه خودرو آتش‌نشان به ظرفیت امکانات آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه اضافه کنیم.

آشتیانی گفت: در حال حاضر ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه از یک‌به‌2 واحد افزایش‌یافته و یک واحد به‌عنوان پیشرو و دیگری پشتیبان اقدام می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش واحد Hsee شهرک‌های صنعتی استان و همکاری واحدهای تولیدی در تامین، تجهیز و آموزش عوامل خود در مرحله اول پیشگیری و سپس مقابله با حادثه را در کمترین زمان داشته باشیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشت.

به گزارش تسنیم، شهرک صنعتی شکوهیه در ابتدای محور قدیم قم - تهران واقع شده و از زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های تولیدی برخوردار است، آمارها نشان می‌دهد بیش از یک‌هزار واحد تولیدی دارای مجوز با اشتغالزایی برای 24 هزار نفر در شهرک صنعتی شکوهیه قم مشغول فعالیت هستند. ‌

در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه