Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@09:43:41 GMT

کرونایی ها در جهرم به ۴۷۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۷۴۰

کرونایی ها در جهرم به ۴۷۵ نفر رسید

شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر به ۴۷۵ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (پنجشنبه ۸ خرداد)، ابتلای 6 بیمار جدید به «کووید ۱۹» در شهرستان های جهرم و خفر تایید شد و شمار بیماران را به ۴۷۵ نفر افزایش داد.

 

از تعداد کل موارد شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از اهالی شهرستان خفر، یک نفر از جهرم، ۲ نفر از سیمکان و یک نفر از بخش مرکزی شهرستان جهرم بوده اند که با این آمار می توان گفت ویروس کرونا در تمام بخش های شهرستان شیوع پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین از ابتدای شیوع بیماری تا کنون تعداد کل مبتلایان در شهرستان خفر نیز به ۴۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

از شمار بیماران امروز چهار نفر مرد با سنین ۳۸، ۴۶، ۲۵، و ۳۸ ساله و ۲ نفر زن با سنین ۳۷ و ۳۲ ساله هستند و کل جانباختگان حاصل از «کرونا» در شهرستان جهرم پنج نفر بوده است.

 

در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار مبتلا به این بیماری به بهبودی کامل رسیده که تعداد بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده را به عدد ۳۷۹ نفر رسانده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مقامات بهداشتی روسیه از افزایش شمار زخمی‌های حمله تروریستی جمعه هفته گذشته به سالن کنسرت «کروکوس» در حومه مسکو به ۳۶۰ نفر خبر دادند.

به گفته یک مقام بهداشتی «تا صبح امروز(چهارشنبه) ۳۶۰ نفر شامل ۱۱ کودک در حمله تروریستی زخمی شده‌اند. همچنین ۹۲ تن در بیمارستان بستری و ۶۳ تن نیز مرخص شده و ۲۰۵ نفر نیز به طور سرپایی در حال مداوا هستند.»

در پی حمله تروریستی ۲۲ مارس به سالن کنسرت «کورکوس» در منطقه «کراسنوگورسک» مسکو، دست کم ۱۳۹ نفر کشته شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه ۱۱ نفر را به ظن مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در نطقی تلویزیونی گفت که براساس اطلاعات اولیه، طرف اوکراینی برای تروریست‌ها، «دریچه ویژه مرزی» گشوده است تا بدون شناسایی‌شدن از مرز عبور کنند.

کد خبر 6063674

دیگر خبرها

  • شمار اتوبوس‌های کلانشهر کرج افزایش پیدا می‌کند
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • انجام ۶۲۳ مأموریت اورژانس جهرم در تعطیلات نوروز
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • جان باختن ۷ نفر در تصادف در خوزستان
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۱۴ نفر
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان