Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمودرضا مرادی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات پیش روی ساخت بیمارستان روانسرکه‌ با حضور فرماندار روانسر و معاون توسعه دانشگاه برگزار شد، افزود: هدف ما فقط ساخت یک ساختمان و بیمارستان نیست بلکه استحکام سازه و بنا برای ما بسیار مهم و حساس است تا شاهد تکرار حادثه ای مانند تخریب بیمارستان اسلام آبادغرب در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پیمانکار پروژه بیمارستان روانسر در ۲ مرحله دیگر کم کاری و ایرادهای وی در اجرای پروژه محرز گردید و فعالیت های وی مورد تایید ۲ آزمایشگاه مرجع کرمانشاه و مشهد نیز قرار نگرفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: شورای فنی استان برای بار سوم اجازه داده که پیمانکار فعالیت خود را با نظارت و ارایه راهکارهای این شورا از سر بگیرد.
مرادی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی در مقوله نظارت بر پروژه های عمرانی باجدیت عمل خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اولویت اصلی دانشگاه مقابله با ویروس کرونا است، گفت: در اجرای این ماموریت مهم، دیگر رسالت های خود را به خوبی انجام خواهیم داد و پیشبرد پروژه های عمرانی نیز از دیگر اولویت های این دانشگاه است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تکمیل ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان روانسر را از دیگر پروژه های این شهرستان ذکر کرد و افزود: برای محوطه سازی و دیوارکشی این ساختمان نیازمند تزریق اعتبارات از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان هستیم.
فرماندار روانسر نیز گفت: راه اندازی بیمارستان این شهرستان به عنوان یک خواسته عمومی و مطالبه اصلی مردم نیازمند همت همه جانبه است.
سعدی مصطفی زاده افزود: برای رفع موانع پروژه بیمارستان روانسر، بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای جابجایی پاسگاه پلیس راه روانسر ـ پاوه مصوب شده است.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا روانسر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا روانسر کرمانشاه کرونا روانسر کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان روانسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و شصت و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحومه زهرا کاظمیان، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد کاظمیان در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به یک مرد ۴۵ ساله و یک بانوی ۴۴ ساله ساکن شیراز که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج برده و دیالیز می‌کردند، اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی نیز برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز ارسال شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • افزایش نظارت‌ بر پسماند بیمارستانی در مازندران
  • تاکید بر افزایش نظارت‌ پسماند بیمارستانی در مازندران
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • بازدید روزانه ۲۰۰۰ گردشگر از قوری قلعه روانسر