Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:17:26 GMT

جسد مرد ۳۵ ساله در زاینده رود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۸۱۹

جسد مرد ۳۵ ساله در زاینده رود

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جزئیات حوادث ۱۲ ساعت گذشته در کلانشهر اصفهان را تشریح کرد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جسد مرد ۳۵ ساله ساعت ۱۰:۱۷ صبح امروز در محدوده سی و سه پل پیدا شد.

وی با بیان اینکه جسد با گزارش رؤیت شهروندان پیدا شده است، افزود: هویت جسد توسط پزشکی قانونی شناسایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین به واژگونی یک کامیون ده چرخ در ساعت ۱۴:۵۸ بعد از ظهر امروز در محدوده سه راه پینارت اشاره کرد و گفت: در این حادثه که کامیون پس از واژگونی وارد دو کارگاه خانگی بافت روسری شده بود راننده محبوس شده نجات یافت و خوشبختانه به دلیل اینکه کسی در کارگاه نبود آسیبی به کسی نرسید.

کاوه آهنگران ادامه داد: ساعت ۱۵:۵۵ بعد از ظهر نیز حادثه اتش سوزی در طبقه ششم آپارتمان مسکونی واقع در خیابان مشتاق اول به سازمان آتش نشانی اعلام و نیروهای امدادی از ایستگاه‌های پنج و ۲۰ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم نداشته است، گفت: با سرعت عمل نیروها از سرایت آتش، محبوس شدن و دود زدگی افراد جلوگیری شد.

کد خبر 426035

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان غرق شدگی واژگونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد