Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد پیوس سرمربی چوکای تالش نسبت به تصمیم مسوولان برگزاری مسابقات برای لغو دیدارهای لیگ دسته دوم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چوکای تالش تیم تحت هدایت فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس بعد از سال‌ها در آستانه صعود به لیگ دسته اول قرار داشت و با اختلاف شش امتیازی در فاصله ۵ بازی مانده به پایان فصل، شانس اول صعود به رقابت های لیگ دسته اول در فصل آینده محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با توجه به شرایط کنونی و بیماری کرونا، مسوولان برگزاری مسابقات رای به لغو مسابقات لیگ دسته دوم دادند تا اکنون واکنش فرشاد پیوس را در پی داشته باشد.

فرشاد پیوس ، سرمربی چوکای تالش در اینباره گفت:

از لحظه اعلام این خبر انگار در شهر گرد مرگ ریخته‌اند و هیچی بدتر از این نمی‌شد. ماه‌ها تلاش کردیم و هفته به هفته در کنار بازیکنان و هواداران عزیز و البته مسوولانی که در کنار تیم بودند برای رسیدن به تک تک امتیازات تلاش کردیم. فاصله امتیازی خوبی داشتیم و تمام شهر در انتظار جشن صعود بودند اما ناگهان اعلام کردند که مسابقات در لیگ دسته دوم تعطیل شد. این چه وضع و تصمیمی است؟ برپایه چه چیزی این تصمیم گرفته شد؟ چطور مسابقات لیگ دسته اول و برتر می‌تواند برگزار شود؟ چطور تمامی مشاغل اکنون کار خود را آغاز کرده‌اند ولی تیم‌های لیگ دو مشکل دارند؟ اصلا متوجه این تصمیم نمی‌شوم.

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت:

اصلا برای خودم نمی‌گویم. اینجا و این کار عشق من است و فوتبال ادامه دارد. قبلا هم صعود کردم و شهید قندی و سپیدرود و … را با همین عشق به لیگ بالاتر آوردم اما دلم برای تک تک بازیکنان و کسانی که در این مسیر کنارمان بودند می‌سوزد. آینده جوانانی که امیدوار بودند با صعود شرایط خودشان را تغییر دهند اکنون هیچ روزنه امیدوارکننده‌ای ندارد. وقتی این خبر اعلام شد واقعا لحظه دردناکی بود و من با تمام وجود آن را در تمامی شهر احساس کردم.

فرشاد پیوس با اشاره به شرایط تیمش برای صعود به لیگ آزادگان گفت:

ما شش امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول داریم. شش امتیاز در فاصله ۵ هفته مانده به پایان فصل فاصله فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. اما شبیه این مجرمین محکوم به اعدام بودیم که باید هر لحظه در انتظار اجرای حکم خودشان باشند. دست‌شان هم درد نکند که بدترین حکم را هم اعلام کردند و به احساسات یک شهر بی توجه بودند. صعود چوکا آرزوی یک شهر بود و اکنون به این شکل به بازی گرفته شد و واقعا نمی‌توانم این موضوع را درک کنم. وقتی همه چیز به روال عادی برگشته چرا باید هدف یک تیم اینچنین نابود شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشاد پیوس چوکای تالش چوکای تالش فرشاد پیوس فرشاد پیوس لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!

محمد نوری نسبت به واگذاری استقلال معترض است

طرفداری | محمد نوری استوری جدیدی را منتشر کرد.

قرار است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به زودی به شکل کاملا رسمی واگذار شوند که همین موضوع باعث شد نظرات مختلفی مطرح شود. حالا محمد نوری به شدت نسبت به واگذاری استقلال معترض است و استوری زیر را منتشر کرده است:

اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!