Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داگ لایمن کارگردان فیلمی شد که در ساختش ناسا با کمپانی «اسپیس ایکس» همکاری خواهد کرد. این اقدام گام تازه‌ای در راستای عملی کردن این پروژه بلندپروازانه است.

تام کروز نخستین کسی بود که نامش در رابطه با این فیلم بلندپروازانه به میان آمد که به گفته مدیر ناسا احتمالا بخشی از آن بیرون از ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایمن که در فیلم‌های «لبه آینده» و «ساخت آمریکا» با تام کروز همکاری کرده است به خوبی با ژانر علمی تخیلی آشنا است.

هنوز اطلاعات زیادی از چند و چون این فیلم سینمایی به دست رسانه‌ها نرسیده است.

منبع: گاردین / ۲۷ می

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1393219

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان تام کروز بازیگران سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه دموکراتیک: «وعده صادق» حمایت عملی ایران از فلسطین است

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تاکید کرد که عملیات قهرمانانه ایران علیه رژیم صهیونیستی، درسی برای ملت‌ها و دولت‌های منطقه و پشتیبانی عملی از ملت و مقاومت شجاع غزه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در بیانیه جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین آمده است: عملیات قهرمانانه ایران پشتیبانی عملی از ملت و مقاومت شجاع غزه است

بلینکن خطاب به همتایان سعودی واردنی:خواهان تشدید تنش نیستیم!تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات «وعده صادق» ایران

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین افزود: ما بر قرار گرفتن خود در کنار جمهوری اسلامی ایران در دفاع مشروعش از حاکمیت و کرامت ملی خود هستیم، ایران درسهای شجاعت، ایستادگی و ثبات را با این ضربه به رژیم وحشی اسرائیل نشان داد.

این گروه فلسطینی تاکید کرد که ایران موفق شد صداهایی را که مدعی بودند تهران به جنایت وحشیانه اسرائیل در حمله به کنسولگری اش در دمشق پایتخت سوریه پاسخ نخواهد داد، خفه کند و ثابت کند که حرفش با عملش یکی است تا با این عملیت، درس پایبندی و چنگ زدن به حاکمیت ملی در برابر هرگونه تجاوزگری اسرائیل را به ملتها و  دولتهای منطقه یاد بدهد.

در پایان این بیانیه آمده است اقدامی که ایران انجام داد، یک اقدام قهرمانانه و شجاعانه بود که عامل حمایتی و پشتیبانی عملی با آتش و خون از ملت استوار و مقاوم نوار غزه و مقاومت شجاع و قهرمان آن در برابر رژیم جنایتکاری است که به نسل کشی و جنایات ادامه می دهد.
انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • الزام اقدام عملی سازمان جهانی بهداشت برای غزه
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • جبهه دموکراتیک: «وعده صادق» حمایت عملی ایران از فلسطین است
  • افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر هشتگرد در آینده نزدیک
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • چرا آمریکا معافیت تحریمی همکاری‌های هسته‌ای ایران و روسیه را تمدید نکرد؟
  • دریافت گزارش‌های رسیدن پهپادها به آسمان اسرائیل | آغاز عملی درگیری