Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: از جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از بازوان قدرتمند دولت در بحث حوادث، انتظار می رود تا هر چه در توان دارد، نسبت به توسعه ظرفیت های هلال احمر در این استان اقدام کند. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان  عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمرکشور در بیرجند اظهار داشت: حضور جمعیت هلال احمر به عنوان بازوی قدرتمند دولت در استان باید تقویت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  به لزوم توسعه پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در استان اشاره کرد و گفت: هم مرز بودن با کشور افغانستان، خشکسالی‌های دو دهه اخیر، کویری بودن منطقه، وجود بلایای طبیعی چون سیل و زلزله، پهناور بودن، وجود دو کریدور مهم ارتباطی کشور در استان و دارا بودن کمترین تراکم جمعیتی کشور همه و همه  از دلایل توجه جدی به توسعه امکانات جمعیت هلال احمر در استان است.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از آنجا که استان خراسان جنوبی  از استانهای حادثه خیز کشور است از جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از بازوان قدرتمند دولت در بحث حوادث، انتظار می‌رود تا هر چه در توان دارد، نسبت به توسعه ظرفیت‌های هلال احمر در استان اقدام کند.

معتمدیان  به هم مرز بودن خراسان جنوبی  با 7 استان کشور اشاره کرد و افزود: از نظر طول جاده‌ها در بین سه استان اول کشور قرار داریم  و با وجود 2 کریدور از 10 کریدور اصلی کشور در استان، نیاز به توسعه بزرگراه‌ها در استان کاملاً ضروری است.

وی به تلاش‌های درخشان دولت تدبیر و امید در توسعه بزرگراه ها در استان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی 420 کیلومتر باند دوم جاده‌ای در استان با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد تومان  در استان آغاز گردیده که معادل کل  بزرگراه‌های موجود در استان است.

معتمدیان وی به اعتبارات 222 میلیارد تومانی راههای استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: اعتبارات تخصیص یافته به حوزه راه‌های استان در سال گذشته،  4 برابر میزان اعتبارات در سال گذشته آن است  و علی رغم  بودجه‌ای، اعتبارات  بسیار خوبی نیز امسال به جاده‌های  استان اختصاص یافته است.

استاندار خراسان جنوبی به تلاش‌های  شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر در سطح کشور اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر همواره به صورت گمنام  در حوادث حضور دارد که قطعاً اجر اخروی فراوانی  را برای پرسنل خدوم آن به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سمبل ایثار و گذشت استهلال احمر خراسان جنوبی کمبود خودروی امداد و نجات دارد

انتهای پیام/252/ف

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.
محمدعلی کاوسی افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.
وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.
کاوسی با عنوان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود افزود: یک تیم ازشهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.
وی گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند