Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@15:52:20 GMT

پیام ۳ مقام بلندپایه نظامی خطاب به قالیباف

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۹۹۸

پیام ۳ مقام بلندپایه نظامی خطاب به قالیباف

متن پیام تبریک رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف

با سلام و تحیات الهی

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی که دلالت بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن برادر عزیز برای نقش آفرینی‌های موفق در این سنگر خطیر و راهبردی دارد، را تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک تجارب ارزنده و متمادی آن برادر گرانقدر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حوزه فرماندهی و مدیریت نیرو‌های مسلح و عرصه‌های اجتماعی و شهری به مدد ایمان، تقوا و رویکرد جهادی و انقلابی، پشتوانه مطمئن و راهگشایی است که می‌تواند موجب حرکت پرشتاب مجلس شورای اسلامی در مسیر اجرای انتظارات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به ویژه در انجام وظیفه قانونگذاری با شناخت درست از شرایط و اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور و انجام مناسب وظیفه نظارتی مجلس با رعایت تقوا و انصاف و اجتناب از حب و بغض‌های شخصی و جناحی را رقم زند.

انتظار می‌رود با مدیریت حضرتعالی و همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس یازدهم روند تقویت بنیه دفاعی و تصویب و اصلاح قوانین مرتبط ماموریت خطیر نیرو‌های مسلح با اولویت و سرعت بالاتر از قبل مورد عنایت قرار گیرد.

دوام توفیق جنابعالی و یکایک نمایندگان محترم مجلس یازدهم تحت عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را از ذات اقدس کبریایی مسئلت دارم.

فرمانده ارتش انتخاب قالیباف به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفت:

همچنین سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام امیر موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
سلام علیکم
انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک عرض می‌نمایم.
امیدوارم در این مسئولیت خطیر با روحیه جهادی و شجاعانه که برگرفته از فرهنگ ایثار و مقاومت اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است؛ در مسیر تحقق تدابیر و رهنمود‌های نورانی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) ظل توجهات خاصه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) در تشکیل و اداره مجلس انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشید. ان‌شاءالله.

پیام تبریک سرلشکر سلامی به رئیس جدید مجلس: سپاه آماده هرگونه همکاری برای حل مشکلات جامعه است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پیام تبریک به محمدباقر قالیباف، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی همه جانبه خود برای هرگونه حمایت و همکاری به ویژه در عرصه حل مشکلات جامعه و حفظ مصالح و منافع ملت شریف ایران را اعلام می‌کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

انتخاب جنابعالی توسط نمایندگان منتخب ملت به " ریاست مجلس شورای اسلامی " که حاصل تجربیات ارزشمند دوران درخشان دفاع مقدس و عرصه‌های ارزنده پس از آن است را تبریک عرض می‌نمایم.

امید است به اذن خداوند بزرگ، مجلس یازدهم با پیمودن نقشه راه نورانی ترسیم شده پیشوای عظیم الشأن انقلاب اسلامی، گام‌های بلندی برای ارتقای رفعت، عزت و عظمت ملت شایسته ایران و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زند.

در این راستا "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" آمادگی همه جانبه خود برای هرگونه حمایت و همکاری به ویژه در عرصه حل مشکلات جامعه و حفظ مصالح و منافع ملت شریف ایران را اعلام می‌کند.

توفیقات روزافزون جنابعالی و نمایندگان محترم تحت عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و هدایت‌های الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سپاه پاسداران سرلشکر سلامی قالیباف پارسی خبر مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد

رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در محل ساختمان مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش، هنیه دو روز پیش وارد تهران شده و تاکنون با رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرده است.

منبع: فارس

کد خبر 739884

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب خطاب به زیاد النَّخالة: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • پیام فرمانده گردان‌های قسام خطاب به ملت‌های عربی و اسلامی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر