Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@04:45:12 GMT

آزادی گروگان ۲۲ ساله از چنگال آدم ربایان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۳۰۰۸

آزادی گروگان ۲۲ ساله از چنگال آدم ربایان

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی گروگان ۲۲ ساله اهل هرمزگان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، محمد فروغی گفت: پس از وصول گزارش نیروی انتظامی مبنی بر ربوده شدن این فرد، ضمن صدور دستورات قضائی لازم، زمینه شناسایی آدم ربایان و آزادی گروگان ظرف ۴۸ ساعت فراهم شد.

بیشتر بخوانید: آدم‌ربایی برای ۲ میلیون!

فروغی ادامه داد: پیرو گزارش پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب مبنی بر ربوده شدن یک جوان ۲۲ ساله و انتقال وی به حوزه قضائی بخش جازموریان، بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های پلیس شهرستان رودبار جنوب، ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های اطلاعاتی لازم و صدور دستورات قضائی مورد نیاز، نهایتاً ظرف ۴۸ ساعت از وصول گزارش مربوطه، گروگان یاد شده آزاد و سه نفر متهم دستگیر شدند.

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان با اشاره به این مطلب که تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده در دست انجام است، اظهار داشت: دستگاه قضائی به طور جدی با مخلان امنیت اجتماعی برخورد قانونی لازم راخواهد کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس یازدهم اخبار حوادث گروگانگیری ماجرای گروگان گیری گروگان هرمزگان مشرق دستگاه قضائی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیمان صالحی افزود : بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، خوشبختانه شیوه نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی تدوین و توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی گفت:  بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارا بودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی افزود: سوابق و اطلاعات دوره های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون وزیر علوم گفت: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است