Web Analytics Made Easy - Statcounter


رضا اکبری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از آزادراه قزوین-کرج و قزوین-بوئین زهرا-ساوه افزود: این طرح از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و با جدیت تداوم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش مصرف سوخت و حراست از سرمایه گذاری های کلان کشور از جمله مزایا و دستاوردهای اجرای این طرح ملی است که از اردیبهشت ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مسوول بر توجه ویژه به موضوع لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان قزوین به ویژه در محور قزوین _بویین زهرا_ساوه تاکید کرد و ادامه داد: این طرح باید با دقت و سرعت انجام شود و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در این زمینه حمایت‌های لازم را از استان قزوین خواهد داشت. 

اکبری در ادامه سفر به قزوین  همچنین از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قزوین و انبار تجهیزات نیز بازدید و بر ساماندهی تابلوها و علائم ایمنی موجود در ادارات تاکید کرد. 
بررسی و اتخاذ تصمیم برای حفاظ میانی آزادراه قزوین-زنجان در محدوده دولت آباد به سمت کهک نیز از دیگر مواردی بود که  مورد تاکید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفت.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی و ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی استان قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی استان قزوین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲