Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@12:13:29 GMT

تناقض بین اظهارات ترامپ و پامپئو

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۳۱۶۴

تناقض بین اظهارات ترامپ و پامپئو

به گزارش افکارنیوز،

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، روز چهارشنبه ۷ خرداداعلام کرد «ایالات متحده در برابر قطع اینترنت و سایر اشکال سانسور اعمال‌شده توسط دولت‌ها می‌ایستد.

اخبار بین الملل- این ️اظهارات پمپئو در حالی بیان شده که بر اساس اعلام مقامات کاخ سفید، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز پنج شنبه با صدور فرمانی اجرایی محدودیتهای جدیدی را بر فعالیت شبکه های اجتماعی اعمال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند جزییات این فرمان هنوز اعلام نشده لیکن بر اساس توییتی که ترامپ روز گذشته منتشر کرد، عدم توجه به فرمان رییس جمهور حتی می تواند به تعطیلی رسانه ها منجر شود. 

ترامپ با نارضایتی از اقدامات رسانه ها و شبکه های اجتماعی در نقد تصمیمات و اقدامات وی که می تواند شرایط او را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در آبان ماه سال جاری بیش از این متزلزل کند در تلاش است با ابزارهای مختلف فعالیت رسانه های منتقد را محدود کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ اینترنت وزیر خارجه آمریکا آمریکا دونالد ترامپ مایک پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی تایید کرد که هیچ کشوری در جهان مانند ایران حمله بزرگی به این اندازه از طریق موشک‌های بالستیک انجام نداده است و این رویداد بزرگ‌تر از توان «اسرائیل» بوده است.

براساس گزارش المیادین، آری شبیت، کارشناس سیاسی این شبکه در ادامه گفت: خطر این است که ایران دارای توانایی‌های یک ابرقدرت باشد.

شبیت اعلام کرد: فرضیه قبلی در مورد اینکه ایران سیاست صبر استراتژیک در پیش گرفته است، تغییر کرده است و بر این اساس، تمام اقدامات اسرائیل باید بسیار حساب شده باشد. اسرائیل موظف است اتحاد بین خود با غرب و اتحاد بین خود و کشورهای عربی را درپیش بگیرد، زیرا رویداد (پاسخ تنبیهی ایران) بزرگتر از آن است و نیاز به اتحاد همه قدرت‌ها دارد. 

در همین زمینه، رسانه‌های صهیونیستی با بیان اینکه قبل از عملیات ایران، استودیو‌های صهیونیستی از غرور و تکبر منفجر شده بودند، رژیم خود را به شطرنج‌باز بد و پر از اعتماد به نفسی توصیف کردند که چندین قدم به جلو برمی‌دارد و هر قدم بدتر از قدم قبلی است.

شبیت در ادامه افزود که از زمانی که ایران پاسخ خود به هدف قرار دادن کنسولگری خود در دمشق را انجام داد، اعتماد رسانه‌ها و افکار عمومی رژیم صهیونیستی به میزان توانایی کابینه اشغالگر برای مقابله با وضعیت و پیامد‌های آن پس از آن کاهش یافته است و  هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، علناً به عنوان اقدامی عجولانه و نسنجیده مورد انتقاد قرار گرفت.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در همین راستا در گزارشی نوشت: حمله شبانه ایران یادآور از دست دادن بازدارندگی استراتژیک برای اسرائیل و آمریکا است و فرصتی برای تغییر وضعیت ژئوپلیتیکی در منطقه ایجاد کرد.

این روزنامه افزود: ایران خود را در رویارویی مستقیم با اسرائیل قرار داده و به وضوح برخلاف هشدار آشکار رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر عدم اقدام، عمل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • پروازهای بین‌المللی به اسرائیل لغو شده است
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتادند/ دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • وزیر جنگ اسرائیل فرمان حمله نظامی گسترده را صادر کرد