Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، وزیر نفت هند، دارمندرا پرادان، گفت که کشورش خواهان ذخیره بخشی از نفت ارزان آمریکا، در انبارهای نفت ایالات‌متحده است چرا که انبارهای نفت هند دیگر جایی ندارند.

او گفت که سومین مصرف‌کننده و واردکننده بزرگ نفت جهان تا کنون ۵.۳۳ میلیون تن نفت را در انبارهای استراتژیک خود ذخیره کرده و ۹ میلیون تن نفت خام هم در روی نفتکش‌هایی در سراسر جهان نگهداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرادان در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی گفت: ما احتمال این را بررسی می‌کنیم که آیا می‌توانیم بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در کشور دیگری ذخیره کنیم… ما این امکان را بررسی می‌کنیم که آیا می‌توانیم نفت ارزان خریداری شده خود را در آمریکا ذخیره کنیم یا خیر.

پرادان همچنین گفت: هند در نظر دارد انبارهای جدیدی برای ذخیره استراتژیک نفت ایجاد کرده تا ظرفیت کل این ذخایر را ۶.۵ میلیون تن افزایش دهد. هند در این راستا از مشارکت سرمایه‌گذاران بین‌المللی استقبال می‌کند.

ماه گذشته استرالیا هم اعلام کرده بود با خرید نفت خام به قیمتی بسیار ارزان و ذخیره آن در انبارهای ذخیره سوخت استراتژیک آمریکا برای خود ذخیره نفت اضطراری ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: نفت خام قیمت نفت هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد برای استفاده بهینه و ذخیره آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان اهالی مناطق ترکمن نشین گلستان با استفاده از تجربه گذشتگان که ابتکاری منحصر به فرد است ، در حیاط منازل خود آب انبار ایجاد می کنند که در مواقع بحران کم آبی یاری گر است.

آنها با ذخیره کردن آب باران در زمستان و بهار در آب انبارها که در گویش محلی، لاری می‌نامند، در تابستان و به وقت کم آبی، کمتر با مشکل مواجه می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم | آخرین وضعیت ذخیره آب در سد زاینده رود
  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد برای استفاده بهینه و ذخیره آب
  • تولید ارزان هیدروژن از آب با ضایعات فلزی
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان