Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز  امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام خبر فوق گفت: پروژه ایمن سازی مسیر اتوبان پاسداران با نصب گاردریل و تابلوهای ترافیکی توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: قسمتی از این اتوبان به طول یک و نیم کیلومتر با نصب گاردریل ایمن سازی شده و قصد داریم در صورت پایدار بودن اعتبار مورد نیاز، این ایمن سازی را ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد: برای نصب گاردریل و تابلوهای ترافیکی این مقدار از مسیر اتوبان پاسداران، یک میلیارد تومان هزینه شده و در صورت تامین اعتبار، تمامی مسیر این اتوبان ایمن سازی خواهد شد.

او افزود: برای ایمن سازی کل این مسیر در منطقه ۱۰، اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان نیاز است و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز آماده است تا ایمن سازی این مسیر را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل اتوبان پاسداران ترافیک شهری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها