Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بابازاده ظهر امروز در آئین معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی خراسان که در محل سالن اجتماعات پتروشیمی خراسان برگزار شد، اظهار کرد: با اینکه وضع موجود مطلوب است اما نگاه جدی به توسعه دارم.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان با شایسته دانستن شرایط کنونی اضافه کرد: بنده علاقه‌ای به مدیریت وضع موجود ندارم و تلاش خواهم کرد با کمک گرفتن از تمامی همکاران و اجزا حاکمیتی استان به‌خصوص امام‌جمعه بجنورد اسباب توسعه را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جایگاه والای پتروشیمی خراسان در تولید درآمد ناخالص استان اشاره کرد و افزود: ۷۵ درصد صادرات استان به این شرکت اختصاص دارد و خرید سالانه ۵۰۰ میلیارد ریال مایحتاج این شرکت از ۱۶۰۰ صنف در استان به خوبی توانسته اسباب توزیع ثروت را در استان رقم بزند.

بابازاده گفت: تعامل ویژه‌ای را با مدیران استان خواهیم داشت و قطع یقین در بحث عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ازنظر نخبگان و مقامات استان بهره کافی و وافی را خواهیم برد.

فروش پتروشیمی خراسان ۱۴ درصد بیشتر از تعهدش بوده است

محمود مخدومی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی نیز در این مراسم اظهار کرد: پتروشیمی خراسان با فروش محصولات خود ۱۴ درصد بیشتر از تعهدش، برای کشور ارزآوری داشته است.

وی با اشاره به اورهال پیش روی شرکت ابراز امیدواری کرد که عملیات تعمیرات اساسی به خوبی پیش برود و در مدت‌زمان معین به‌پایان رسیده و شرکت به مدار تولید بازگردد.

خدومی تأمین انتصاب بابازاده به سمت مدیرعاملی پتروشیمی خراسان را بسیار مناسب دانست و اذعان کرد: تجارب و دانش دکتر بابازاده در جهت تعالی پتروشیمی خراسان مؤثر خواهد بود.

کد خبر 4936409

منبع: مهر

کلیدواژه: پتروشیمی صادرات غیرنفتی صادرات و واردات ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر مشهد راهپیمایی روز قدس پتروشیمی خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی با اشاره به انتشار جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: پروژه انتقال آب‌های زیرزمینی منطقه سرانی برای امسال، چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مرتضی بهزادفر اظهار کرد: درآمد عمومی از جمله درآمدهای مالیاتی و سایر درآمدها، در لایحه بودجه سال جاری ۳۶ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که سهم درآمدهای مالیاتی ۳۵ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال است.

وی درباره میزان مصارف استان در لایحه بودجه سال جاری افزود: بودجه هزینه‌ای استان ۱۰ هزار و ۸۷ میلیارد ریال و بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۳۱ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی درباره اعتبارات پیش‌بینی شده برای پروژه‌های مهم استان، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح آبرسانی از منطقه سرانی به شهرهای استان، چهار هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شد که ۶۰ درصد از محل منابع عمومی دولت و ۴۰ درصد از محل سایر منابع تأمین می‌شود.

بهزادفر اضافه کرد: برای اجرای پروژه راهسازی در مسیر بزرگراهی بهشهر - گرگان - آزادشهر - بجنورد - شیروان - قوچان نیز دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، بهسازی راه اصلی بجنورد - سنخواست ۷۱۲ میلیارد ریال و احداث راه اصلی قوچان - بی رم آباد- سنخواست- جاجرم- میامی ۹۱۳ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

وی گفت: برای ساخت آنتن ایستگاه راه‌آهن جوین_اسفراین _بجنورد_ شیروان ۵۰۰ میلیارد ریال و برای چهار خطه کردن راه بجنورد- اسفراین- بردسکن- سبزوار ۹۴۸ میلیارد ریال اعتبار دیده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی افزود: برای اجرای بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهر راز ۷۱۴ میلیارد ریال، توسعه بیمارستان پورسینا در شهر آشخانه ۷۰۷ میلیارد ریال و برای ساخت بیمارستان جایگزین بنت الهدی بجنورد ۲۷۱ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 745001

دیگر خبرها

  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • ۷۰ درصد ظرفیت سدهای خراسان شمالی خالی است
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی