Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پویش «سهم ما در کرونا» و آئین توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی ویژه خانواده‌های آسیب دیده از کرونا عصر ۵ شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، عیسی قبادی معاون اقتصادی استانداری، محمد شفیعی
فرماندار و حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: از تلاش جمعیت هلال احمر در کمک به نیازمندان تشکر می‌کنیم که در این شرایط هم احساس مسئولیت کرده و در اقدامی خداپسندانه برای کمک به نیازمندان همت کردند.

وی بیان کرد: امسال شرایط خاصی داشتیم و به دلیل انتشار ویروس کرونا عده زیادی آلوده شدند که با تشکیل ستاد استانی برای پیشگیری از آلودگی بیشتر و کنترل اوضاع اقدام کنیم.

استاندار قزوین یادآور شد: در روزهای اولیه انتشار ویروس با پیک بیماری و ابتلاء روبرو شدیم اما با مدیریت منطقی و تعامل همه جانبه و مشارکت خوب مردم توانستیم شرایط را کنترل کنیم.

وی اظهار داشت: کادر درمانی، پزشکان، امدادگران هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی کارهای خوبی انجام دادند و با تصمیم گیری درست امروز در شرایط مناسب‌تری هستیم.

جمالی پور اضافه کرد: در سایه همدلی و مجاهدت مردمی و با ایثار جامعه پزشکی توانستیم از بحران عبور کنیم اما همچنان به مشارکت و همکاری مردم نیازمندیم تا انتشار ویروس گسترده نشود.

استاندار قزوین تصریح کرد: وحدت و انسجام مردم و مسئولان رمز موفقیت و پیروزی در کار است و هر جا وحدت حاکم باشد می‌توان کارهای بزرگی صورت داد.

وی گفت: مردم استان قزوین با لبیک گفتن به خدمتگزاران خود و در خانه ماندن به موفقیت کارها کمک کردند و توانستیم آلودگی را کنترل کنیم و در کنار آن برای رسیدگی به امور نیازمندان رزمایش مواسات اجرا شد.

جمالی پور افزود: همکاری و اعتماد مردم به مسئولان یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که باید از آن برای توسعه استان بخوبی استفاده کنیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: امروز دشمنان همه امکانات خود را بسیج کرده اند تا به ما آسیب بزنند و حتی از ورود دارو به کشور جلوگیری کردند در حالی که در شرایط بحران همیشه اخلاق حکم می‌کند که به دیگران کمک شود اما در شرایطی که تنها مانده ایم باید روی پای خود بایستیم.

وی گفت: در سایه همدلی و حضور مردم توانستیم بخشی از نیازهای آسیب دیدگان را با اجرای رزمایش مواسات تأمین کنیم و امروز نیز این کمک‌ها می‌تواند در میان جمعی دیگری از خانواده‌ها توزیع شود.

جمالی پور از تلاش فعالان جمعیت هلال تشکر کرد و یادآور شد: جمعیت هلال احمر در این ایام پای کار بود و هر جا می‌رفتیم حضور این افراد پر رنگ بود و در غربالگری، جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه با نیت خالصانه و بدون چشم داشت اقدامات ارزشمندی صورت گرفت که جای تقدیر دارد.

وی گفت: شما با عشق و ایثار آمده اید و از اعتبار بالایی برخوردار هستید که باید از این اعتماد صیانت کنید.

استاندار قزوین تصریح کرد: در دین به دستگیری از نیازمندان توصیه شده و خوشحالیم که افراد متمول هم پای کار هستند و به میدان آمدند تا به یاری نیازمندان بشتابند.

وی بیان کرد: امروز در این جنگ بیولوژیک شاهد همدلی و وحدت مردم هستیم و صحنه‌های باشکوهی در کشور رقم خورد که امروز نیز نمونه‌ای از آن در جمعیت هلال احمر رقم خورده است.

جمالی پور گفت: می‌توانیم با این روحیه در مقابل مشکلات کشور موفق شویم و دهه پنجم انقلاب حتماً دهه توسعه و پیشرفت و کار و تلاش خواهد بود تا دهه‌ای به یاد ماندنی را پیش رو داشته باشیم.

در این مراسم یاد شهید راه خدمت در هلال احمر، عباس شیرزی گرامی داشته شد.
 

کد خبر 4936445

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر مشهد راهپیمایی روز قدس جمعیت هلال احمر استاندار قزوین هلال احمر جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی

سرهنگ پاسدار کاظم رجبی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: معاونت بهداشت و درمان در ۲ ماموریت از جمله پشتیبانی درمانی از نیرو‌های جهادگر و یگان‌های رزمی و همچنین ارائه خدمات درمانی در کنار دولت و دانشگاه علوم پزشکی به مردم، فعالیت‌های خود را پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکید سپاه پاسداران ارائه خدمات بهداشتی مناسب به قشر ضعیف است، افزود: ما به دنبال سود و پول بیشتر در حوزه بهداشت و درمان نیستیم، بلکه هدف ما پوشش درمانی قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه است.

سرهنگ رجبی به خدمات این درمانگاه‌ها اشاره کرد و گفت: خدماتی مثل اورژانس، داروخانه، ویزیت عمومی و تخصصی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی و اکو قلب به طور شبانه روزی به شهروندان ارایه می‌شود و ۷۰درصد عموم مردم، ۳۰ درصد خانواده‌های نیروی مسلح و ۱۵ درصد جامعه بسیج استان از تخفیفات این خدمات بهره‌مند هستند.

به گفته این مسئول، ۸۰ پزشک و ۲۸ دندان پزشک با سابقه در این ۲ درمانگاه با نگاه جهادی و روحیه بسیجی با ویزیت ۶۵۰ هزار ریال در خدمت مردم استان قزوین هستند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: ۴۵۸ هزار شهروند در سال گذشته از درمانگاه‌های پاکروان و همچنین امام خمینی (ره) خدمات درمانی دریافت کردند.

وی عنوان کرد: معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه پاسداران در زمان شیوع بیماری کرونا با راه اندازی غربالگری کرونا در ۲ شیفت صبح و عصر، مرکز سرپایی درمان دارویی رمدسیور و داروخانه‌ها بار زیادی از دوش جامعه پزشکی استان برداشت و همچنین با ارسال تیم پزشکی به طارم سفلی و نقاط دوردست استان به غربالگری بیماری‌های غیرواگیر همانند فشارخون و دیابت اقدام کرد.

رجبی به برنامه‌های معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه پاسداران استان قزوین به مناسبت هفته سلامت اشاره کرد و یادآور شد: هفته سلامت با شعار اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر از یکم تا هفتم اردیبهشت ادامه دارد که برنامه‌هایی از جمله انجام غربالگری بیماری‌های غیرواگیر خانواده‌ها، اجرای طرح مردم یاری در منطقه الولک و برگزاری پیاده روی خانوادگی در مسیر جاده سلامت استان را شامل می‌شود.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: ارایه بسته‌های آموزش از طریق جزوات آموزشی، ارسال پیامک به مناسبت هفته سلامت و همچنین شناسایی مناطق و خانواده‌های آسیب پذیر شهر و انجام آموزش‌های امدادی نیز از دیگر برنامه‌های معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه پاسداران استان قزوین به مناسبت هفته سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه