Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، هرویه میلیچ بازیکن کروات استقلال که ظهر امروز جواب تست کرونایش منفی اعلام شد، در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد تا به تمرینات اضافه شود.

شیخ دیاباته همچنان غایب تمرینات استقلال است و طبق قرار معلوم، این بازیکن قرار است جمعه شب به تهران باز‌گردد.

بازیکنان تیم استقلال بعد از گرم کردن به کار با توپ مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا پاسکاری ساده در دستور کار آبی‌ها قرار گرفت و در ادامه شاگردان مجیدی در قالب دو تیم به مرور یک تاکتیک با محوریت حفظ توپ مشغول شدند. در این بخش از تمرین، بازیکنان تنها حق زدن دو ضربه به توپ را داشتند.

تنیس فوتبال بخش آخر تیم فوتبال استقلال بود و بازیکنان استقلال پس از ۹ جلسه تمرینی در هفت روز، فردا (جمعه) را به استراحت می‌پردازند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت

اسامی بازیکنان تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک تابستانی 2024 مشخص شد؛ چه کسی می خواهد جلوی طلا گرفتن آنها را بگیرد؟

طرفداری | اسامی ۱۱ بازیکن تیم ملی بسکتبال که برای حضور در المپیک پاریس انتخاب شده اند، همان‌هایی هستند که انتظار می‌رفت در تیم حضور داشته باشند، همان تیمی که لقب انتقام‌جویان و تیم رویایی ۲ را روی خودش دارد. تنها ابهام باقی مانده این است که چه کسی دوازدهمین و آخرین نفر خواهد بود. تیم آمریکا که به دنبال کسب پنجمین طلای المپیک پیاپی در بسکتبال مردان است و به گزارش منابع اتلتیک، حضور این بازیکنان در تیم قطعی است.

لیست تیم آمریکا  لبران جیمز کوین دورنت استفن کری جوئل امبید جیسن تیتم دوین بوکر جرو هالیدی آنتونی دیویس بم آدبایو آنتونی ادواردز تایریس هلیبرتن   نفر دوازدهم چه کسی خواهد بود؟

تیم ها مجاز به بردن 12 بازیکن به المپیک هستند. کوای لنرد، گزینه اصلی برای پر کردن جای خالی تیم آمریکا است. پال جورج، پائولو بنکرو، میکل بریجز و جیلن برانسن نیز در حال بررسی هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد