Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به هوک گفت: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید، یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در صفحه توئیترش و در واکنش به اظهارات اخیر برایان هوک تصریح کرد: «فشار حداکثری شما را با مقاومت حداکثری، اراده پولادین و تکیه بر توانمندی‌های داخلی درهم می‌شکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.»

به گزارش فارس، برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز (پنجشنبه) با ادعای اینکه ایران با برنامه هسته‌ای خود مشغول «اخاذی و باج‌گیری» از جهان است، گفت: «تهدیدات رژیم ایران برای مرعوب کردن کشورهای دیگر طراحی شده تا رفتار اغلب خشن ایران را در ازای چیزی بدتر، بپذیرند... کارزار فشار حداکثری رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ به روش‌های بی‌سابقه‌ای ایران را مهار و با آن مقابله کرده است... ما شبکه مالی آنها را مختل کرده‌ایم».

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «به دلیل فشارهای ما، سران ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره کنند یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت نمایند... ایالات متحده به استراتژی موفق فشار حداکثری اقتصادی و انزوای دیپلماتیک [علیه ایران] ادامه می‌دهد».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران برایان هوک آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: در صورت ماجراجویی رژیم صهیونیستی در تکرار تجاوزات تروریستی علیه منافع و امنیت ایران، پاسخ و اقدام بعدی ایران قاطع و گسترده‌ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه به حماقتی بزرگ دست زد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت‌های خود علیه کشور را در گذشته دریافت کرده بود و این بار نیز ضربه محکمی از شکستن حریم کنسولگری ایران اسلامی در دمشق دریافت کرد.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: در صورت ماجراجویی رژیم صهیونیستی در تکرار تجاوزات تروریستی علیه منافع و امنیت ایران، پاسخ و اقدام بعدی ایران قاطع و گسترده خواهد بود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: اگر در گذشته رژیم صهیونیستی توطئه‌ای علیه ما انجام می‌داد، با پاسخ‌ها محدود مواجه بود اما جنایت صهیونیست‌ها در کنسولگری ایران در دمشق شرایطی را برای ما فراهم کرد تا برخورد قاطعانه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رژیم جنایتکار اسرائیل از هر امکانی برای به شهادت رساندن دانشمندان ما استفاده می‌کرد، اضافه کرد: این رژیم با حمله به کنسولگری ایران گستاخی خود را بیشتر نمایان کرد که در برابر قدرت و اقتدار ایران قرار گرفت و سیلی محکمی دریافت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با انجام عملیات وعده صادق، معادلات جهانی و منطقه‌ای تغییر کرد و اگر تا دیروز اسرائیل جنایتی علیه ما می‌کرد، اقدام مستقیم نمی‌کردیم اما از این پس قاطعانه و به روشنی با او تسویه حساب خواهد شد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: در صورتی که ایران یا منافع کشور در منطقه مورد تعدی قرار گیرد، ایران بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌ای از منافع و اقتدار و عزت خود در تمام عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دفاع خواهد کرد و اگر آمریکا بخواهد در این مسئله دخالت و جنایت کند، ناوها و مراکز مربوطه در معرض خطر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حمایت کشورهای روسیه، چین و الجزایر از ایران اسلامی در نشست شورای امنیت، تاکید کرد: اقدام متجاوزانه اسرائیل جنایتکار، فرصت مغتنمی برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و برگ برنده جبهه مقاومت بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: پاسخ ایران در واقع آزمایش صنایع موشکی و پهپادی بود که مراکز راداری و نظامی رژیم صهیونیستی از جمله محل استقرار هواپیماهای اف ۳۵ آن‌ها را هدف قرار داد، امکان دارد دشمن قصد آسیب رساندن به زیرساخت‌های کشور را داشته باشد که همگان باید در این زمینه هوشیار باشند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: بیست و نهم فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردانی است که عاشقانه در راه اسلام و دفاع از مکتب قرآن و اسلام در برابر دشمنان جنگیدند و رشادت و شجاعت خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه ارتش بزرگ‌ترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری است، گفت: ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و کیان کشور دارد، جوانان مؤمن، سلحشور و ولایتمدار ارتش و سایر نهادهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در برابر متجاوزان ایستادند و رشادت‌ها و حماسه‌های به یاد ماندنی به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: آمادگی هرچه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و اسرائیل جنایتکار و غاصب ضروری است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است، گفت: ایران اسلامی در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد توانسته است در منطقه بدرخشد و برای ادامه مسیر هم باید هر روز آماده‌تر از گذشته باشیم.

کد خبر 745462

دیگر خبرها

  • درصورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری و پشیمان کننده حداکثری خواهیم داد
  • امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد
  • اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود در سراسر جهان است
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها: فقط به فکر منافع خودتانید؟
  • یک روزنامه اسرائیلی:اسرائیل در جهان منزوی تر شده است