Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-24@11:39:34 GMT

حکم عجیب خانم مدیر برای همسرش!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۳۶۹۸

حکم عجیب خانم مدیر برای همسرش!



سرپرست هیات تیراندازی تهران، برای همسرش حکم مدیریت صادر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، راحله خیرالله‌زاده ورزی، سرپرست هیات تیراندازی تهران، در حکمی سیاوش گرجستانی را به عنوان مدیریت جدید سالن تیراندازی کبکانیان منصوب کرده است. هیوا یوسفی سردبیر همشهری ورزشی در توئیتر خود مدعی شده که سیاوش گرجستانی علاوه بر اینکه پسر سیروس گرجستانی بازیگر تلویزیون است، همچنین همسر راحله خیرالله‌زاده وردی است و سرپرست هیات تیراندازی، شوهرش را مدیر سالن کبکانیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳