Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: دهیاران و شوراهای روستا افراد بی‌سواد و کم‌سواد را معرفی کنند.

عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان بروجرد که امروز هشتم خردادماه در محل آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: زیربنای توسعه هر جامعه علم و دانش است و انحطاط هر جامعه به دلیل فقر علمی حاصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دهیاران و شوراهای روستایی بروجرد برای شناسایی افراد کم‌سواد و بی‌سواد می‌توانند کمک شایانی به آموزش‌وپرورش داشته باشند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان از والدین خواسته شود که مدرک تحصیلی را به مدرسه ارائه دهند.

رحیمی اضافه کرد: بهزیستی، کمیته امداد، شبکه بهداشت، بخشداران و دهیاران می‌توانند با توجه به جمعیت تحت حمایت بهترین و دقیق‌ترین آمار را از مجموع افراد بی‌سواد ارائه دهند.

وی بیان کرد: توسعه و رشد سواد و دانش باعث شکوفایی جامعه خواهد شد و امنیت، سلامت و سواد مؤثرترین و بارزترین محورهای نیازهای پیشرفت جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش ریشه کنی بی سوادی دهیاران بی سواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع راه ارتباطی برخی از روستا‌های لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: بارندگی شدید و ریزش کوه محور‌های مواصلاتی کوهدشت به گراب (منطقه گردنه پای آستان) و همچنین محور قدیم خرم‌آباد به پلدختر (بعد از معمولان) را مسدود کرد.

مهدی پازوکی افزود: به منظور تردد هموطنان، مسیر جایگزین دسترسی گردنه پای آستان محور کوهدشت به کوهنانی (کارخانه گچ) و مسیر جایگزین دسترسی خرم‌آباد به پلدختر محور آزاد راه خرم‌آباد به اندیمشک (آزاد راه خرم زال) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه با بارش‌های خوب در سطح استان راه ارتباطی تعدادی از روستا‌های دلفان، الیگودرز مسدود و تعدادی از پل‌ها در مسیر روستا‌های دلفان آسیب جدی دیده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین راه ارتباطی تعدادی از مسیر‌های عشایری الیگودرز مسدود شد که به منظور احتمال هر گونه حادثه به مکان بالاتری انتقال داده شدند.

پازوکی عنوان کرد: اهالی تعدادی از روستا‌های دلفان بویژه روستای نظرآباد که دچار رانش شده‌اند به مکان‌های امن اسکان داده شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه میران خسارات این بارندگی پس از بررسی و جمع‌بندی اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان به غیر از پای آستان کوهدشت، جاده قدیم خرم‌آباد- پلدختر بعد از معمولان و گردنه گله‌بادوش الیگودرز باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بیان کرد: وزش توفان در شهر‌های استان بویژه کوهدشت، پلدختر و دلفان باعث قطعی برق در مناطق شهری و روستایی شد که بلافاصله با هماهنگی نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع و همچنین انتقال برق استان کمتر از نیم ساعت وصل شد.

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • دهیاران روستا‌های شهرستان بردسکن همیار پلیس شدند
  • قطع راه ارتباطی برخی از روستا‌های لرستان
  • افتتاح کمپین و بازارچه صنایع‌دستی محلی در بروجرد