Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، اعضای بنیاد خیریه «تات» و «هاسب» کلنگ ۸ پروژه بزرگ مدارس شبانه روزی متوسطه اول به طور همزمان در شهرستان‌ها و مناطق استان به زمین زده شد.

در جریان سفر معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای بنیاد خیریه «تات» و «هاسب» با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان کلنگ هشت پروژه بزرگ مدارس شبانه روزی متوسطه اول در شهرستان‌ها و مناطق استان به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از این پروژه ها در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ و زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین بنیاد «تات» و همراهی مجموعه «هاسب» با نظارت فنی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان وبلوچستان که اجرای آن را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر عهده دارد در زمین هایی که از سوی آموزش و پرورش در اختیار قرار  گرفته در شهرستان‌ها و مناطق زهک، دشتیاری، فنوج، سراوان، تفتان، بمپور، ایرانشهر و سیب و سوران احداث خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این آیین، تفاهم نامه شروع و احداث این ۸ پروژه به امضا مسئولین و خیرین رسید.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان مدارس شبانه روزی احداث استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اکبر قائمی افزود : با توجه به جاری شدن آب از کانال کانی سیب به سوی دریاچه ارومیه و عبور آن از منطقه حفاظت شده گدار، محیط بانان پاسگاه شهید میکائیل هاشمی و مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نقده با حضور شبانه روزی در منطقه از هرگونه تخلف زیست محیطی به ویژه برداشت غیرمجاز اب جلوگیری می کنند تا اب رهاسازی شده بصورت حداکثری وارد دریاچه ارومیه شود . 
وی ادامه داد:هر گونه  برداشت  غیر مجاز آب از کانال انتقال آب به دریاچه ارومیه تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی انجام میگیرد.

 

دیگر خبرها

  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی وناپایداری‌های محلی سیستان وبلوچستان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار