Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:20:18 GMT

دستگیری گرداننده کانال برگزاری ‌مراسم مختلط در کرج

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۳۸۸۹

دستگیری گرداننده کانال برگزاری ‌مراسم مختلط در کرج

سرهنگ  نور محمد فتحی زاده شامگاه پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه یک صفحه اینستاگرامی در زمینه تبلیغ و برگزاری پارتی های شبانه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند گرداننده صفحه اینستاگرامی با راه اندازی این صفحه و یک کانال تلگرامی اقدام به انتشار تصاویر پارتی های شبانه مختلط کرده و کاربران را در ازای دریافت مبالغی به این مهمانی ها دعوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی گرداننده این صفحه که یک خانم میانسال بود  در منطقه "ماهدشت" کرج شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فتحی زاده خاطرنشان  کرد: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی به صراحت به جرم خود اعتراف کرده و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز افزود: فضای مجازی به صورت دائم توسط پلیس رصد می شود و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مواجهه با صفحه ها و کانال هایی که در حوزه های مختلف جرائمی را مترکب می شوند، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران معرفی کنند.

برچسب‌ها پلیس امنیت البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت البرز پلیس امنیت البرز پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ یک شرور مسلح را که در حین دستگیری به سمت ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله شوش تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی کردند.

در ادامه و با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و متهم در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در محدوده محله شوش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم دستگیر شده که جزو افراد شرور است در حین دستگیری از فرمان پلیسی تمرد کرده و به سمت ماموران حمله‌ور شده بود.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران