Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@13:35:56 GMT

فوت جوان ۳۳ ساله بر اثر برخورد قطار در ورامین

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۳۸۹۲

فوت جوان ۳۳ ساله بر اثر برخورد قطار در ورامین

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از برخورد قطار مسافربری با عابر در جاده قاسم آباد بخش باغخواص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد قطار با عابر پیاده اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مسافربری تهران گرمسار با عابر پیاده در محدوده جاده باغخواص بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، عابر پیاده 33 ساله در حین عبور از حریم راه آهن با قطار مسافربری در حال حرکت برخورد و در محل جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان با اشاره به بررسی علت حادثه از تمام ساکنان اطراف ریل خواست به هیچ وجه به اطراف ریل قطار نزدیک نشوند و در هنگام تردد از محل‌های مناسب تردد کنید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: قطار ورامین عابر پیاده فرمانده انتظامی برخورد قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی خوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث پاکدل افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است. 

فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی اعتراف و تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند