Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، متن پیام حسینعلی امیری به این شرح است:
جناب آقای دکتر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام ،انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان محترم مردم ،صمیمانه تبریک عرض نموده ،توفیقات شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند جل و اعلا مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم با همکاری و تعامل حداکثری دولت و مجلس اتفاقات مبارکی برای کشور رقم بخورد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب ،انشاالله مجلس نقطه امید مردم و نقطه اتکا مجریان خواهد گردید.
همانگونه که ریاست محترم جمهور اعلام کردند دولت از مجلس طلب همکاری نموده این   معاونت آمادگی خود را در جهت تعامل برادرانه با جنابعالی و نواب محترم هیات رئیسه گرامی و نمایندگان شریف اعلام می دارد.
حسینعلی امیری
معاون امور مجلس رئیس جمهور

تبریک رضایی به قالیباف


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال پیامی، انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان محترم را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
امیدوارم همانگونه که در سنگرهای گوناگون خدمت، توفیقات فراوانی داشته‌اید، در این مسئولیت خطیر نیز، با عنایات الهی، جامعه و نظام اسلامی ما از برکات تلاش‌های جنابعالی بهره‌مند گردد.
از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی و عموم نمایندگان محترم را مسئلت می‌نمایم.
محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

پیام تبریک رییس دیوان عالی کشور به رییس مجلس یازدهم


حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور طی پیامی به محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم تبریک گفت.

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و تحیت
انتخاب جنابعالی بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رای نمایندگان محترم مجلس را تبریک عرض می‌نمایم.
انشاالله تجربیات ارزشمند حضرتعالی در دفاع مقدس و دوران پس از آن، جمله معروف امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را که فرمودند مجلس در راس امور است را تحقق خواهد بخشید.
از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی و نمایندگان محترم را خواستاریم و انتظار داریم تا با تاسی از روحیه جهادی همرزم شهیدتان، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رفع دغدغه ها و مشکلات مردم کشور عزیزمان را پیگیری کنید و در این مسیر گام بردارید.
دیوان عالی کشور نیز به تبعیت از ریاست محترم قوه قضاییه که پرچم مبارزه با فساد را برداشته اند آمادگی خود را برای همکاری با مجلس شورای اسلامی در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی اعلام می نماید.
سید احمد مرتضوی مقدم
رییس دیوان عالی کشور


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قالبیاف صدای ایران تبریک به قالیباف محمد باقر قالیباف رییس مجلس مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی نمایندگان محترم دیوان عالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمایندگان از عملیات موشکی سپاه پاسداران/ رئیس مجلس شورای اسلامی: سیلی ایران محکم و درس‌آموز بود

صبح امروز 26 فروردین 1403 و پس از آغاز صحن علنی مجلس شورای اسلامی و قرائت نطق توسط رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس در حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

به گزارش جماران ، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 26 فروردین ماه) مجلس ضمن درود و رحمت خدا بر قهرمانان شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی، گفت: درود خدا بر ارواح طیبه سید الشهدای انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی مقدم و یاران شهید ایشان.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اتفاقات نیمه شب گذشته بیان کرد: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می شود، محکم و درس‌آموز بود. پاسخ بازدارنده و پشیمان کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی را که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد، شاد کرد.

وی در ادامه اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان را بر اساس منشور سازمان ملل متحد دانست و هشدار داد: در صورتی که از رژیم صهیونیستی یا متحدان آنها غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران، شدیدتر خواهد بود.

دکتر قالیباف همچنین با بیان اینکه انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش، موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است، اظهار داشت: دولت‌های مسلمان، با پیروی از خواستهٔ ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهیونیست است در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت ‌ها قرار ندهند.

رئیس قوه مقننه افزود: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تاکید دارد که هر گونه تهدید از مبدا هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار، منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است، گفت: جمهوری اسلامی ایران که نشان داده است غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور، برخورد می کند، با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرد.

دکتر قالیباف اضافه کرد: وظیفه خود می دانم به نمایندگی از مردم از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر کنم. خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی، محکم و پشیمان‌کننده بود و باردیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.

نمایندگان مجلس بعد از پایان نطق رئیس قوه مقننه تکبیر گفته و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و به رزمندگان اسلام، درود فرستادند.

 

دیگر خبرها

  • قالیباف روز ارتش را تبریک گفت
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک روز ارتش توسط قالیباف
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • حمایت نمایندگان از عملیات موشکی سپاه پاسداران/ رئیس مجلس شورای اسلامی: سیلی ایران محکم و درس‌آموز بود
  • قالیباف:سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس‌آموز بود
  • هشدار قالیباف به اسرائیل و آمریکا؛ اگر غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود