Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:59:52 GMT

کمک های مردمی صرف تجهیز شبکه بهداشت گلپایگان شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۰۰۴

کمک های مردمی صرف تجهیز شبکه بهداشت گلپایگان شد

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با تشریح جزئیات تامین نیاز های شبکه بهداشت و درمان با کمک های ریالی مردمی، از مردم خیر شهرستان گلپایگان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «مهدی جمالی» در گزارشی به خبرنگاران در خصوص نحوه مصرف کمک های مردمی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: نیکوکاران 4 میلیارد و 780 میلیون ریال را به انجمن خیریه بهداشت و درمان گلپایگان هدیه کردند که برای تجهیز شبکه بهداشت و درمان هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان در تشریح تجهیزات خریداری شده با کمک های مردمی،بیان کرد: 8 عدد پمپ سرنگ، یک الکترو شوک، یک تخت جراحی چشم، یک سانتر فیوژ، 2 اتو سکوپ، یک ست لارنگوسکوپ، یک میکسر هماتولوژی، 2 پالس اکسیمتر انگشتی از جمله وسایل تهیه شده با کمک های مردمی در شهرستان گلپایگان است.

وی  با بیان اینکه نیکوکاران گلپایگانی در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹، این شبکه را با تهیه بسته های بهداشتی، تجهیزات حفاظت فردی و پزشکی، مواد ضدعفونی کننده، میان وعده های غذایی و اهدای گل رز و کارت هدیه یاری کردند، افزود: مردم گلپایگان و اعضای خانواده بهداشت و درمان قدردان اندیشه‌های خیرخواه و دستان یاری گر این نکوکاران است.

جمالی با بیان اینکه  یک میلیارد و 284 میلیون ریال از کمک اهدایی مردم، از طریق سیستم بانکی صورت گرفته و اسامی آنها مشخص نیست، ادامه داد:  بیش از 48 نفر نیز  3 میلیارد و 450 میلیون ریال، به شبکه بهداشت و درمان  در  تامین نیاز های شبکه یاری رساندند، که این کمک ها را پاس  می داریم.

به گزارش شبستان، مردم شریف گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از 840 میلیون تومان به شبکه بهداشت  و درمان شهرستان گلپایگان کمک کردند و در خرید دو دستگاه بنتیلاتور به طور مستقیم وارد شدند و به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان گلپایگان اهدا کردند.

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان گلپایگان مقابله با شیوع کرونا گلپایگان کمک های مردمی درمان شهرستان گلپایگان شبکه بهداشت و درمان کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان