Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبدالکریم فرحانی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تجلیل از تلاش کادر بهداشت و درمان ،گروه های جهادی و مراکز خدماتی ، همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان که بیش از سه ماه شبانه روز در بحث مبارزه با کرونا فعالیت می کنند افزود: در این روزهای سخت که آمار کرونا در استان افزایش یافته است بار مسئولیت کادر پزشکی سنگین تر شده و نیاز به مشارکت همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن آرزوی توفیق بیشتر برای کادر درمان استان و تقاضای خاضعانه از مردم خوزستان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: از همه اقشار مردم خوزستان تقاضا دارم برای ریشه کنی این بیماری همکاری بیشتری با کادر درمان داشته باشند.

آیت الله فرحانی گفت: مهمترین عامل موفقیت در مدیریت بیماری کرونا، مشارکت و همراهی مردم است و موثرترین مسئله در مشارکت و همراهی مردم نیز رسانه ها هستند که قطعا نقش خود را به خوبی مانند گذشته انجام خواهند داد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با عنایت و الطاف الهی و همت متخصصان امر و همکاری همه مردم هر چه سریع تر این ایام سپری شده و شاهد خروج بیماری از کشور باشیم.

به گزارش ایرنا معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خوزستان از افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این استان ابراز نگرانی کرد و گفت: خوزستان همچنان در شرایط نگران کننده‌ای به‌سر می‌برد.

برچسب‌ها ویروس کرونا عبدالکریم فرحانی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند

دکتر زهرا خدادادی منتخب مردم ملکان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انتخابات، راهکارهای کارشناسی ارائه شده است و حالا زمان همکاری و هم‌افزایی بین نماینده‌ها است تا بتوانند کارها را به سمت اجرا پیش ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی نمایندگان و همکاری مناسب مجلس و دولت، راهکارهای کشور یکی پس از دیگری اجرا شوند و مسئولان همواره به منافع ملی فکر کنند تا ما شاهد تغییر در وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

بیشتر بخوانید: مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

 

خدادادی افزود: مجلس جدید باید در موضوع آموزش زمان زیادی را صرف کند و موضوع اساسی آموزش، بخش آموزش و پرورش است و بحث اساسی آموزش و پرورش موضوع آموزش در مقطع ابتدایی است و اگر آموزش در این مقطع به درستی اجرا شود، بقیه امور هم به خوبی پیش خواهد رفت و حوزه آموزش از پایه تا دانشگاه قوی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی
  • توصیه های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • لزوم مدیریت بیماری و آفات درختان سیاه ریشه
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • توصیه‌های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»