Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@13:51:15 GMT

رزمایش کمک مومنانه فرصت ارزشمندی برای خدمت‌رسانی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۰۴۲

رزمایش کمک مومنانه فرصت ارزشمندی برای خدمت‌رسانی

محترمی گفت: رزمایش کمک مومنانه فرصت ارزشمندی برای خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده است.

« امید محترمی» با اشاره به اجرای رزمایش همدلی و مواسات در استان مرکزی و همدلی و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان در این رزمایش به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: رزمایش کمک مومنانه فرصت ارزشمندی برای خدمت رسانی و کمک به اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این رزمایش به صورت گسترده در استان مرکزی انجام شد، افزود: مردم سرزمین آفتاب لبیک جانانه ای به رهبر خود گفتند و با فعالیت و مشارکت در این رزمایش ملی همچون دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند.

 

این مقام مسئول همچنین به آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: این رزمایش بعد از فرمایشات رهبر انقلاب در نیمه شعبان آغاز شد و در سه مرحله کمک های مومنانه به دست نیازمندان رسید.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: پیش بینی می شود این کمک ها در سریعترین فرصت با حفظ کرامت افراد توزیع شود.

 

 محترمی در بخش دیگری از سخنانش ارزش هر بسته‌ حمایتی ار بیش از سیصد هزار تومان دانست و اظهار کرد: این کمک ها با مشارکت خیرین و نیکوکاران و بسیج سازندگی استان جمع‌آوری و بین نیازمندان و سایر افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه نیازمندان شهرهای مختلف استان توسط پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات مساجد و معتمدین محل شناسایی شدند، خاطر نشان کرد: پس از شناسایی بسته‌های معیشتی با حفظ کرامت بین افراد توزیع می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران همچنان می توانند در این رزمایش شرکت کنند، بیان کرد: برای جمع آوری کمک های نقدی در استان مرکزی یک حساب مشترک ایجاد شده که عنوان حساب خدمت رسانی نام گرفته و این شماره حساب مشترک(بانک رسالت) برای جمع آوری کمک های مردمی بین نماینده محترم ولی فقیه،استانداری مرکزی و سپاه روح الله ایجاد شده است.

 

وی اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های خود را به شماره حساب:  6000006، شماره تراکنش کارتی حساب: 5041721055161823 و یا شبا حساب IR150700001000216000006001 واریز کنند.

 

محترمی در بخش دیگری از سخنانش به جمع آوری کمک های غیر نقدی نیز اشاره کرد و ادامه داد: خیرین و نیکوکاران می توانند برای تحویل هرگونه اقلام غیر نقدی به پایگاه ها و حوزه های بسیج مراجعه و هدایای خود را تحویل دهند.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه استان مرکزی اراک رزمایش کمک مومنانه خیرین و نیکوکاران استان مرکزی خدمت رسانی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با اشاره به اینکه برخی مدارس غیردولتی را مفید و برخی مضر می‌دانند، اظهار کرد: اگر مؤسس مدرسه غیردولتی مدرسه ایجاد کند و به دنبال ایجاد بنگاه اقتصادی و فروش کالا باشد و به فکر کشور نباشد، این مسئله با عدالت آموزشی هماهنگ نیست.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: اگر هدف از تاسیس مدرسه غیردولتی، آموزش فرزندان کشور مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آن‌ها باشد در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و عدالت آموزشی مؤثر باشند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: برخی خانواده‌ها امکانات مالی دارند و می‌خواهند هزینه تحصیل فرزندشان را تامین کنند؛ این به معنای صرفه‌جویی است و آموزش وپرورش می‌تواند هزینه آن را صرف دانش‌آموزان دیگر کند.

حداد عادل بیان کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌خوانند، اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند.

وی افزود: در تهران چندین مدرسه غیردولتی دارم و ۲۴ مدرسه در محروم‌ترین مناطق بلوچستان با ۳ هزار دانش‌آموز دارم، آبان ماه یک هفته با این دانش‌آموزان و والدین در ارتباط بودم و از استعداد دانش‌آموزان حیرت زده شدم.

‌وی مطرح کرد: اگر توانستیم در مدارس غیردولتی بیشتر خدمت کنیم بیشتر خوشحال باشیم که توانستیم نیروی کارآمدتر تربیت کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897884

دیگر خبرها

  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت