Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:29:30 GMT

رئیس هیات ووشوی مازندران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۰۵۵

رئیس هیات ووشوی مازندران معرفی شد

با حضور سرپرست فدراسیون ووشو، انتخابات هیات ووشو مازندران برگزار و مهدی خلیلی سوادکوهی برای 4 سال کرسی ریاست این هیات را در اختیار گرفت.

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| مجمع عمومی انتخابات هیات ووشو استان مازندران عصر امروز با حضور خسروی سرپرست فدراسیون ووشو، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، شاملی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی برگزار شد و اعضای مجمع انتخابات با 12 رای از 17 رای ماخوذه به مهدی خلیلی سوادکوهی اعتماد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدغفار قریشی گله کلائی دیگر کاندید حاضر بود که 5 رای اعضای مجمع را کسب کرد.

خسروی سرپرست فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در جمع اعضای حاضر گفت: این یکی از بهترین مجمع های انتخاباتی بود که بصورت کامل و با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تشکر از زحمات قریشی رئیس اسبق هیات ووشوی مازندران افزود: از رئیس جدید هیات ووشو استان مازندران هم توقع داریم در اسرع وقت نسبت به ابلاغ انتصاب روسای همه ی شهرستان های استان اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد تشکیلاتی قوی برای توسعه این ورزش در سراسر استان پهناور مازندران باشیم.

خسروی مازندران را قسمتی از زندگی خود توصیف کرد و ادامه داد: ورزشکاران این استان موجب افتخار ورزش کشور هستند و از دیدن  افتخار و بزرگی در ورزش مازندران به وجد میاییم.

وی افزود: بنیه اصلی هر فدراسیون هیأت‌های استانی و ورزشکاران آن رشته ورزشی هستند و این نشان می‌دهد که وظیفه روسای هیأت‌ها در جهت پیشرفت هر رشته، سنگین و بسیار مهم است، در کنار توجه کافی و همه جانبه به اعتلای ورزش ووشو، تعامل با همه پیشکسوتان و فعالان این ورزش مورد انتظار است.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تبریک به رئیس جدید هیات ووشو بدلیل کسب رای اعتماد از مجمع انتخابات، گفت: این استان بدلیل پتانسیل‌های کم‌نظیر و توانمندی در ورزش، شایسته توجه ویژه است و امیدواریم با حمایت از ووشوی مازندران جایگاه این ورزش بیش از پیش ارتقاء یابد.

وی انتخابات را مرجع مهم در تعیین رئیس هیأت‌های ورزشی دانست و بیان کرد: انتخاب افراد شایسته موجب ارتقاء و پیشرفت هر رشته ورزشی خواهد شد و وظیفه ما جلوگیری از انشقاق و تفرقه است و باید در جهت همدلی در ورزش تلاش کنیم.

وی گفت: اکنون دیگر رقابت‌ها پایان یافت و باید برای توسعه ووشو مازندران با بهره‌گیری از ظرفیت هم اعضاء مجمع، پیشکسوتان و ورزشکاران تلاش کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران ورزش ووشو رای هیات ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
در این مجمع، مزجی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و احمد نامنی سرپرست دفتر مشترک فدراسیون‌ها و حسن‌زاده دبیر‌کل کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.
حمید براتی، محمدکاظم حججی، علی اکبر حسن‌پور حیدری ، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری برای تصدی ریاست فدراسیون ترای اتلون رقابت کردند.
در مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون حمید براتی ۱ رای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی رئیس سابق فدراسیون نیز ۵ رای بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته