Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@15:44:09 GMT

تمرین پرسپولیس زیرنظر بازرس فدراسیون پزشکی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۱۵۸

تمرین پرسپولیس زیرنظر بازرس فدراسیون پزشکی

به گزارش افکارنیوز،

سرخپوشان پایتخت که از شنبه این هفته تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در ادامه لیگ آغاز کرده‌اند، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

اخبار ورزشی- پرسپولیس قرار بود امروز در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی برود ولی به دلیل رعایت دقیق پروتکل بهداشتی برای تیم‌ها، این بازی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این موضوع و با تصمیم کادر فنی، سرخپوشان پس از گرم کردن به دو تیم زرد و خاکستری تقسیم شده و به بازی درون‌تیمی پرداختند.

در نیمه نخست آریا برزگر روی ارسال دقیق مهدی شیری با ضربه سر دروازه رادوشویچ را باز کرد و دقایقی بعد محمد نادری با شوتی محکم پاسخ این گل را داد. بلافاصله بعد از این گل، علی علیپور با پاس مهدی عبدی گل دوم تیم خاکستری را به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه ۲-۱ تمام شد.

در نیمه دوم احمد نوراللهی باز هم بازی را به تساوی کشاند اما در دقایق پایانی کنعانی زادگان دروازه تیم زرد را باز کرد تا در نهایت تیم خاکستری ۳-۲ پیروز این بازی شود.

همچنین در تمرین امروز سرخپوشان بازرس فدراسیون پزشکی ورزشی حاضر بود و تمام جزئیات مربوط به رعایت موارد بهداشتی از سوی بازیکنان، کادر فنی، عوامل اجرایی تیم و همینطور ضدعفونی شدن قسمت‌های مختلف ورزشگاه و ادوات تمرینی را بررسی کرد.

سرخپوشان فردا استراحت می‌کنند و شنبه تمرینات را از سر می‌گیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تمرینات فدراسیون پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد

استقلالی‌ها در هفته بیست و سوم موفق شدند با یک گل تیم سر سخت آلومینیوم را شکست دهند و در صدر جدول باقی بمانند. از طرفی پرسپولیس که جدی‌ترین دنبال کننده شاگردان نکونام به حساب می‌آید نیز موفق شد با نتیجه خفیف ۱-۰ ملوانی‌ها را شکت دهد تا اختلاف یک امتیازی را با صدر حفظ کند.

بازی پرسپولیس حواشی زیادی را به همراه داشت که باعث شد آبی پوشان بار دیگر بیانیه جدیدی منتشر کنند. به بهانه برد اقتصادی و همچنین حواشی بعد از بازی سرخابی‌ها با پیشکسوت این تیم یعنی علیرضا اکبرپور گفت و گویی داشتیم که در ادامه متن کامل آن را می‌خوانیم؛

*از بازی با آلومینیوم و برد یک بر صفر تیم شروع کنیم، ارزیابی شما از این بازی په بود؟

بازی سختی بود و استقلال موفق شد در یک بازی حساس خارج از خانه ۳ امتیاز مهم را کسب کند. با توجه به تساوی بازی قبل مقابل مس رفسنجان و روی فرم بودن پرسپولیس استقلال در این بازی محکوم به برد بود. برد سختی به دست آمد و انتظارش هم می‌رفت که آلومینیوم با با دفاع چند لایه و بازی تحت فشار، استقلال را از رسیدن به گل دور کند، اما با بازی تأثیرگذار ابوالفضل جلالی و مهرداد محمدی در دو جناح چپ و راست استقلال و حضور پرتحرک بلانکو در محدوده یک سوم دفاعی اراکی ها، تقریباً لایه‌های فشرده دفاعی این تیم از هم باز شد و توانستیم به گل برسیم.

*مرد شماره یک این روز‌های استقلال بدون شک بلانکو است که در این بازی نیز ناجی استقلال بود

درست است، وقتی یک بازیکن نمی‌تواند گل بزند تحت فشار است ولی وقتی این کار را انجام می‌دهد از زیر فشار‌ها خارج می‌شود و در نهایت بیشتر به درد تیم می‌خورد. باعث خوشحالی است که می‌بینیم بلانکو سرانجام به فرم ایده‌آل و مورد نظر کادر فنی دست پیدا کرده و حالا با گلزنی‌هایش هفته به هفته شرایط بهتری هم برای خودش ایجاد می‌کند.

 نکته جالب توجه درباره بلانکو کمک کردن به بازیکنان خط هافبک است. او دائم بین خط حمله و هافبک در رفت و آمد است و با گرفتن توپ و پاسکاری علاوه بر اینکه برای خودش خلق موقعیت می‌کند این فضا را برای دیگر بازیکنان استقلال هم به وجود می‌آورد که آنها هم بتوانند روی دروازه حریف خطرساز شوند. او یک سرزن حرفه‌ای است که در همین دو بازی اخیر دو گل با سر و در شرایط سخت به ثمر رساند.

*در هفته‌های اخیر شاهد اعتراض شدید نکونام به داوری‌ها هستیم به عنوان یک استقلالی نظر شما در این مورد چیست؟

طبیعتاً با اتفاقاتی که در هفته‌های پیش از این به ویژه دو هفته اخیر رخ داده نکونام باید از کمیته داوران ناراحت باشد و طرف حرفش هم کمیته داوران است. ما در بازی با مس رفسنجان یک صحنه مشکوک داشتیم که به نظر می‌رسید توپ استقلال از خط عبور کرده است. در همین هفته هم پرسپولیس یک گل آفساید به ثمر رساند و یه خطا روی بازیکن ملوان گرفته نشد که شاید می‌توانست پنالتی به ضرر پرسپولیس باشد. اگر همین دو اشتباه را در نظر بگیریم باید دو امتیاز به استقلال اضافه و دو امتیاز از پرسپولیس کم بشود. در این صورت فاصله استقلال و پرسپولیس در بالای جدول قطعا یک امتیاز نبود.

*بحث دیگر انتشار بیانیه‌ها از سمت باشگاه‌ها است

نکته عجیب این است که باشگاه استقلال به ظاهر در حمایت از نکونام علیه پرسپولیس بیانیه می‌دهد در حالی که باشگاه پرسپولیس در این میان کاره‌ای نیست بلکه کمیته داوران و فدراسیون فوتبال هستند که درباره اشتباهات داوران می‌توانند تصمیمات مهمی را در هفته‌های مختلف بگیرند. به نظرم اگر باشگاه استقلال می‌خواهد بیانیه بنویسد باید خطاب به آقای افشاریان رئیس کمیته داوران و فدراسیون فوتبال باشد. این نوع واکنش‌ها هیچ بویی از حمایت از نکونام ندارد بلکه فقط تنش دوروبر تیم را بیشتر می‌کند تا امثال درویش علیه جواد موضع گیری کنند در حالی که جواد حرفش چیز دیگری است.

استقلال به جای اینکه یقه فدراسیون و افشاریان را بگیرد برای چندمین بار به پرسپولیس ایراد می‌گیرد در حالی که تیم پرسپولیس و مسئولان آن نقشی در مشکلات داوری برای استقلال ندارند. شاید، چون آقای خطیر قبلاً کارمند فدراسیون بوده و با مهدی تاج و بقیه آقایان رفاقت دارد نمی‌خواهد حرفی به آنها بزند در حالی که اگر قرار باشد دفاعیه‌ای از وضعیت داوری‌ها داشته باشد باید به کمیته داوران انتقاد کند نه اینکه به اشتباهات داوری برای پرسپولیس بپردازد.

منبع: خبرآنلاین

tags # استقلال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • ریلکس ترین ورژن اوسمار در تمرین پرسپولیس!