Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور گفت: برای ادغام دانشگاه‌های غیرانتفاعی باید آیین‌نامه‌ای تنظیم و وزارت علوم قوانین و مقررات را به صورت کامل درباره چگونگی کاهش تعداد این دانشگاه‌ها قید و ابلاغ کند.

علی آهون‌منش رئیس اتحادیه دانشگاه غیرانتفاعی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره ادغام دانشگاه‌ها گفت: هر دانشگاهی ماموریت و مسؤولیت‌ جداگانه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* دانشگاه‌های غیرانتفاعی مالک خصوصی دارند

وی افزود: دانشگاه‌های غیرانتفاعی مالک خصوصی دارند؛ ممکن است این دانشگاه‌ها با هم متحد شوند، سرمایه‌شان را یکی کنند یا رشته‌‌های تحصیلی را مشترک کنند ولی ادغام شدن این دانشگاه‌ها بی‌معنا است. 

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور اضافه کرد: برای ادغام دانشگاه‌های غیرانتفاعی باید آیین‌نامه‌ای تنظیم شود و وزارت علوم قوانین و مقررات را به صورت کامل درباره  چگونگی کاهش تعداد این دانشگاه‌ها قید و ابلاغ کند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه وزارت علوم منش رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی ادغام دانشگاه ها دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو