Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاتوق معتادین و خرده فروشان انواع مواد مخدر در شهرستان کلاردشت توسط پلیس کشف و منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ سرهنگ قاسم عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با مواد افیونی و خرد فروشان مواد مخدر، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی افزود: در اجرای این طرح مأموران موفق به شناسایی دو خانه که محل پاتوق معتادین و خرد فروشان انواع مواد مخدر بود، شدند و در این راستا ۶ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت  خاطرنشان کرد: در این طرح ۷۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد و متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قاسم عزیزی از شهروندان خواست برای ایجاد امنیت پایدار و مقابله با سوداگران مرگ در شهرستان با پلیس همکاری تنگاتنگ داشته باشند و با مرکز پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران کلاردشت شهرستان کلاردشت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲